Inlägg från: Orkide |Visa alla inlägg
  • Orkide

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Hej alla! Har haft fullt upp med min egen svacka för att orka gå in här o kika. Imorgon är det dag fem i cykeln och jag börjar med femte kuren med pergotime.
    Sambon fyller år i helgen så i denna helg ska han firas så inget depp tillåtet

Jag kan inte tänka mig ett liv utan en till liten. Jag tänker kämpa !

Stor kram till er som kämpar!

• Orkide

Hej alla,
    Har verkligen inte orkat gå in här. Jag befinner mig i en jättesvacka där jag är så rädd för att aldrig bli gravid igen. Å jag orkar inte se folk glida in o utropa sin graviditet som har hänt här men inte nu på ett tag men rädslan att det blir så är stor.

Hoppas det går för oss snart så vi kan få njuta av vårt plus.

Lycka till

• Orkide

Hej, jag bara måste fråga har fått tre svaga streck på rfsu sticka o nu med morgonurin. Vad kan det betyda, typ missfall eller spök? :-/
    Sjätte försöket är det nu eller sjunde, hoppas så..

• Orkide
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-10-14 06:47:11 följande:
    När har du bim? Det kanske är ett plus :)
    BIM var igår men jag har verkligen noll grav.symptom men alla tecken på att mensen ska komma
  • Orkide

Jag är gravid enligt cb

Jag har också fått äl-aktiga flytningar innan äl men äl- utslag på ältest har jag fått på dag 14-15.

• Orkide

Tack så mycket alla ni.
    Hoppas att ni som är kvar snart plussar. Tack för ert stöd månad efter månad

• Orkide

Tack så mycket allihop! Å ni som väntar jag hoppas ni plussar snart

• Orkide

Plussade här i oktober efter 6/7 månaders försök med pergotime. Men inatt fick jag veta att pyret dött Finns inga ord för hur ont det gör . Men det betyder att jag kommer tillbaka hit.

• Orkide
    Bodrum skrev 2015-11-11 12:41:01 följande:
    Åh NEJ!!!! Jag är så hemskt ledsen för din skull! Finns inget någon kan säga för att få det att kännas bättre och min erfarenhet är att folk i allmänhet inte förstår smärtan i att ha varit gravid och förlorat graviditeten. Var det MF eller MA? Hade ni berättat för barnen?
    Det är missfall (pågående). Har sett hjärtat slå två gånger men det spelade tydligen ingen roll. Nu är den död o jag känner mig sämst. Visste inte att det kunde göra så ont. Skulle varit i v 9 nu. I torsdags slog hjärtat så någonstans därefter slutade det slå

När kan man börja försöka igen?
  • Orkide

Stort grattis Fsake!

Jag börjar väl sakta men säkert att kravla mig upp. Detta missfall tog hårt och jag hade ingen aning om att det gjorde så ont att få missfall. Jag ska till gyn nästa vecka och kolla så att allt har kommit ut. Hoppas att min kropp återhämtar sig snabbt. Vill bara börja försöka igen.

Jag håller tummarna för oss !

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)