Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?
SD anhängarna har ju inga problem med att stämpla alla möjliga andra folkgrupper på både det ena och andra sättet.
Jag förstår inte varför de blir så upprörda när de själva stämplas.
SD anhängarna har ju inga problem med att stämpla alla möjliga andra folkgrupper på både det ena och andra sättet.
Jag förstår inte varför de blir så upprörda när de själva stämplas.
Jag vet inte när du gick i skolan. Jag tycker själv att det var för lite information om de tre stora brotten mot mänskligheten under 1900-talet; nazismen, kommunismen och kolonialismen (som ju dock inleddes mycket tidigare). Men jag gick i skolan för mycket länge sedan.
Men det förändrar inte det faktum att det har tagits politiska beslut om att skolungdomar ska informeras om kommunismens brott. Ditt påstående om att "PK-politiker" vill rensa ut böcker om kommunismens brott är och förblir en osanning.
Naw. 18%? Sist fick de 13% och om du drömmer ihop en opinionsmätning så får det stå för dig. Och jag syftade på Sd-politiker och partiet som helhet. Inte väljarna.
Har du uppfattningen att Sd-väljare är korkade så varsågod.
Jag menar att de är omdömeslösa som röstar på ett rasistiskt parti.
Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?
En bra sak är att vi har blivit väldigt bra på engelska, men det gäller ju förstås inte alla. Hahahahaha!
Ha ha ha, så djädra kul
Oj, jag visste inte att du även var dålig på att läsa, men tack för att du delger.
Som Same måste jag säga, att vi haft det bättre i det land ni kallar Sverige utan alla er invandrare som kallar er svenskar...
Molle1981, jag tror att du är tillräckligt intelligent att förstå var skon klämmer. Problemet är att Sverigedemokrater såsom Björn Söder och Gert här i tråden inte anser att samer (de samer som önskar att vara svenskar) är svenskar. Detta är inget annat än skamligt.