Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?
Fast jag tror alla partier driver sin egna politik, oavsett om den skulle klumpas ihop med 6 andra partier. PK är ett sätt att påstå att alla är emot en, att man skiljer ut sig markant. Det stämmer delvis, men de övriga 7 man säger sig vara motståndare till är på intet sätt samma partier. Därför är hopbuntningen befäng.Jag bryr mig inte om dem, de som tillfrågas är ett extremt litet urval människor. Val är det relevanta, du får nöja dig med 13% till nästa val (notera: jag hade sagt samma om mp om de helt mirakulöst låg på 20% i opinionsundersökningarna just nu).
Varför har då tidigare krig upphört då? Om detta är dömt att pågå till all oändlighet?
Det är en sak om en opinionsundersökning visar ett speciellt utslag än när flera skapar en trend. Men en exakt siffra är alltid svårt men att de ökat och mp samtidigt backat är nog väldigt sannolikt, men visst "let the election tell us"
Alla krig har inte tagit slut. Jag menar inte att det ska pågå för evigt, men det kommer troligen hålla på väldigt länge, då denna islamistiska rörelsen är vida spredd både i Mellanöstern, och Afrika.