BF september 2015!
Trist eriwag:(
Jag ska vara v.6+4-5 då. Det jag tycker är jobbigast om något gått fel är att min kropp isf har lurat mig så grovt, men man läser ju att många har kvar sina symptom långt efter ett mf, ma...
Trist eriwag:(
Jag ska vara v.6+4-5 då. Det jag tycker är jobbigast om något gått fel är att min kropp isf har lurat mig så grovt, men man läser ju att många har kvar sina symptom långt efter ett mf, ma...
BF 15:e September :)
Hej! Hoppar gärna in här :) Plussade för 1 vecka sedan med första barnet. Väldigt oplanerat. Är beräknad till 12 september och är idag i vecka 5+0 :) inga symtom alls än sålänge, förutom molvärk nån gång då o då. Eventuellt att ett litet illamående poppar upp ibland vid hunger.
Jag är 25 år och min sambo är snart 28, har en hund på 2 år också, är riktigt nervös hur han ska reagera!
Symptomen har minskat under ett par dagar nu. Knappt något illamående, tröttheten är överkomlig, känner mig ganska ogravid. Kände hugg inatt när jag jobbade, men mest efter ansträngning. Jaja.. det får gå som det går! Vul nummer tre på tisdag.
Jag är äckligt nervös nu och vet inte hur jag ska kunna sova inatt. Det enda positiva besked jag kan få är att den lever och är i rätt vecka.
Tack!
Jag lämnar tråden nu.
Lycka till allihop! :)