BF september 2015!
Mina är 7 och 5 och båda önskade sig en lillebror i julklapp:) har inte berättat än men tror dom kommer bli jätte glada när dom får veta.
Mina är 7 och 5 och båda önskade sig en lillebror i julklapp:) har inte berättat än men tror dom kommer bli jätte glada när dom får veta.
Alltså, hur mycket är de "normalt" att blöda i början av en graviditet?!
Mensen ska eg komma imorgon eller onsdag, men nu ha ja lite små blödningar när ja går på toa å sånt :S
Fick en liten blödning igår igen och ringde gyn så fick jag en tid den 13/1 för ett vul så om jag inte börjar störtblöda innan dess så får jag se om den lever. Känns skönt att ha en tid om allt mot förmodan skulle stå rätt till då kan man nog se ett hjärta.
Utomkved. Lycka till alla ni andra
Jag är i vecka 4+5 idag och fick det här imorse, skulle egentligen väntat tills nästa vecka för jag ville ha 3+ men kunde inte hålla mig dessutom var det inte första kissningen för dagen utan andra. Har beställt hem 2 till nu när det är mellandags rea och ett borde jag ju kunna hålla mig med tills nästa vecka tycker jag.
Lördagsgodis, har du hittat cb digital till bra pris nånstans? Tänkte hålla koll å se om veckorna ökar, så ja får en hint ifall de går åt rätt håll :)
Alla välkomna:)
Gott nytt år på er tjejer!
Jag ska göra vul den 13/1 och ska då vara i v.6+5 så hoppas jag får se hjärtat då. Jag tänker inte kontakta mvc förens efter vulet och jag vet om den lever. Jag var och åkte skidor idag och fick en liten blödning efteråt... Verkar som om blödningarna är kopplade till ansträngning. Den 13de kan inte komma snabbt nog!