Inlägg från: lördagsgodis |Visa alla inlägg
  • lördagsgodis

BF september 2015!

Jag har aldrig gillat någon av mina bms speciellt mycket, varken de jag haft på mvc eller de som förlöst mig så har liksom gett upp det. Men det gör inget så länge de inte är otrevliga är jag inte allt för kräsen och dom behövs ju för praktiska saker:)

• lördagsgodis

Min trötthet har slagit till igen, garveriet rätt pigg nu några veckor men nu i slutet av v13 och början på v14 så sover jag helst 10 timmar natten och går och lägger mig med barnen... Trodde liksom att man bara skulle bli piggare nu.

Hur har det gått för dig hemlis?

• lördagsgodis
    Hemlighetenshemlis skrev 2015-02-27 13:07:23 följande:

Det gick bra. 2 små vildingar med varsitt pickande hjärta! Känner mig lite lugnare nu. Den bm som gjorde ultraljudet mätte dem till 12+3

Grattis:)
  • lördagsgodis
    Hemlighetenshemlis skrev 2015-02-27 14:39:00 följande:

Tack för grattis! Om det bara ville sluta blöda så skulle det kännas bättre

Vet dom vart blodet kommer ifrån?
  • lördagsgodis
    FamiljenPersson skrev 2015-02-28 16:26:02 följande:
    Inga tecken alls. Allt har gått smärtfritt och njutit varje sekund av min.gravidtet.

Var väldigt glad just i torsdags över att vi skulle göra tester. Jätte jobbigt. Nu är det döda fostret ute efter en hård och jobbig natt.
    Fy va jobbigt! Växte magen och hade du några symptom? Skönt att allt är ute och hoppas du läker på alla plan och ni snart får er bebis.
  • lördagsgodis

Va mycket fina magar! Det händer verkligen saker där inne:)

Miiiam känner med dig och hoppas på goda nyheter.

Svar på tråden BF september 2015!