BF september 2015!
Har oxå köpt första bebisplagget och matchande till syskonen:)
Har oxå köpt första bebisplagget och matchande till syskonen:)
Vi har det mesta hemma då vi har en pojke och en flicka men behöver nog en ny vagn och funderar faktiskt på att köpa en ny den här gången men har inte riktigt bestämt oss än. Jag har försökt klä dom vettigt och mycket färg och sonen klär sig i det jag köper men dottern har en mer utpräglad stil där det helst ska vara leggings och klänning/kjol.
Vi har bestämt att det blir en Max om det blir en pojke men har svårare med flicknamn.
Grattis paulo! Hoppas verkligen liten vill stanna nu:)
Vi har alltid haft det mycket lättare med pojknamn, dotterns namn är en kompromiss som hon ju passar i och vi är nöjda med men pojknamnen har vi varit överens om och inte behövt söka efter. Funderar faktiskt på att ta reda på könet så man har lite mer tid att förbereda sig men pratade nyss med en föredetta arbetskollega som var sagt att hon skulle få en dotter men ut kom en son! Dom är glada för det men lite chockerande
Ingen bra dag idag. Blödde lite imorse när jag gick på toaletten blödde lite ljusrosa i ca 3 timmar. Har legat i sängen hela dagen och inte velat gå upp. När jag väl gick upp en liten stund började det blöda ljusrosa igen. Lite typ värk i nedre delen av magen. Ringde kk-akut men där tyckte de jag skulle avvakta då jag inte behövde byta binda så ofta. Är ju galet orolig och känner på mig att det är något som inte är rätt. Kommer maila min bm men kommer troligen få svaret att jag ska kontakta kk-akut då de kan ta hand om en men de vill ju inte ha in en. Har mått illa hela dagen också:(.
Mår riktigt pissigt och både vill och inte vill veta....
Hoppas på goda nyheter idag malbjo!
Vad skönt malbjo!!! Hoppas du snart slipper blödandet även om det är ofarligt.
Välkommen pemberlie och skönt att dom tog det så bra på jobbet, lycka till på kub:)
Paddi det finns en desinfekterande munskölj som finns på Apoteket som kan användas om du inte kan borsta tänderna.
Vi ska oxå utomlands om några veckor och just stödstrumpor och en plats vid mittgången på planet är något jag tänkt på, vi ska till Spanien och maten där är helt ok om den är genomstekt mejeriprodukterna är som här i Sverige så tänker nog leva på glass när vi är där:)
Min son åt som en häst när han var liten och slutade amma vid 3 månader. Min dotter var inte alls lika förtjust eller intresserad i mat och ammade tills hon var två så barn är så olika och så länge barnet dricker välling/ersättning/ammas så är det ingen fara att de inte äter så mycket.
Vecka 14 är det nu så jag hoppas att det en dag ska vara borta. :) med mina andra två har det blivit bättre i vecka 19-20 någonting. Men det illamåendet har inte ens varit i närheten så jobbigt som detta :/