Inlägg från: lördagsgodis |Visa alla inlägg
  • lördagsgodis

BF september 2015!

Miiiam skrev 2015-02-06 13:28:23 följande:

Hej på er igen! Jag måste bara meddela att jag inte lämnar denna tråd! Idag såg jag ett foster och ett fint tickande hjärta sa spec läkaren :) så jag hade inte en "ofostrig" graviditet! Så nu väntar vi på att vårat 4:e barn ska komma i slutet på september :) småsår glad! Många besök blir det på speciellt mvc inom min diabetes, men det är det värt :)

Grattis vilka fantastiska nyheter!!!

Sonen vägde 4600 och dottern som kom 15 dagar tidigt vägde 4200
  • lördagsgodis

Jag tog ju ett cellprov hos bm idag för det var länge sedan sist och jag kunde lika gärna passa på nu och jag vet att hon sa att jag skulle blöda lite efter men fy så läskigt det var att se blodet i trosorna fastän bm säger att det inte är någon fara.

iima, grattis men hur kommer det sig att du inte plussat förens nästan V8!?!

• lördagsgodis

Vi tänker berätta för barnen och min familj idag. Hade ju tänkt att vänta men vi ska på bröllop nästa helg och sen jobbar jag två helger på raken så det får bli nu.

Har ritat en skattkarta till barnen där dom kommer hitta godis och sen två dockor, en pojke och en flicka så får dom något konkret och kan gissa vad dom tror det blir. Sen kommer mina släktingar på middag ikväll och då får barnen berätta och ge dom varsitt kort med ulbilden.

• lördagsgodis

Nu vet barnen och sonen blev jätte glad och tyckte det var det bästa som någonsin kunde hända! Dottern tyckte det var roligt men oroade sig lite för om den skulle vara sötare än hennes bror och henne men det försäkrade vi att den inte skulle vara utan lika söt som både hon och hennes bror:)

sen kom familjen och dom höll sig faktist till efterrätten med att berätta och dom blev såklart jätte glada och sen kom grannflickan förbi och nu vet hon oxå så då vet nog hela villakvarteret! Nu blir det farmor och farfar på tisdag och faster men sen vet nog alla då jag även gett min kompis tillåtelse att berätta nu

• lördagsgodis

Jag är i v11 och har haft mammabyxor någon vecka, så skönt att få lite utrymme. Idag föreslog dottern att det kanske blir en kattunge för vi hade sagt att yngsta katten vi har här hemma oxå skulle bli storebror nu:) känns skönt att ha det ute nu och speciellt pga illamåendet som de har undrat lite över.

Såklart allt är fint imorgon sagofröken och byxorna åker på!

• lördagsgodis

Mitt illamående börjar bli lite bättre så hoppas det håller i sig! Kaffet är riktigt lustigt att det kan förändras så fört, samma hände mig. Jag funderar om jag ska ringa min chef och tala om att jag är gravid eller om jag ska vänta någon vecka till, har riktigt ont i magen över att berätta för henne då det här kommer lite olägligt i tiden.

• lördagsgodis

Jag är fast anställd inom kommunen men har inte fått någon fast placering än, jag vet vart jag ska vara tills jag går på gravidpenning men jag vet inte vart jag hamnar efter barnledigheten om jag inte hinner få en fast plats innan det.

• lördagsgodis
    sagofröken skrev 2015-02-09 17:59:18 följande:

1,5 timmar till ultraljud. Jag är lite vidskeplig, men snälla fina ni håll tummarna för mig!

Håller tummarna!
Svar på tråden BF september 2015!