Inlägg från: lördagsgodis |Visa alla inlägg
  • lördagsgodis

BF september 2015!

Vilken fin liten bebis sagofröken!

Jag kommer söka GP efter rul när man får mödraintyget så jag kommer nog gå i v32 på GP men kommer nog ta ut semester några veckor innan.

• lördagsgodis
    Längtanefterenliten skrev 2015-02-09 21:46:07 följande:

V 7+3 :) phpvK4vx943748.jpg

Antar att allt såg bra ut så grattis till deg oxå:)
  • lördagsgodis

Jag gick upp 20 kg med dottern och man går ju ner det igen även om det tog två år så är det ju inte hela världen (jag ammade henne lääänge) Med sonen gick jag upp 13 kg och det var ju borta inom 2-3 månader så jag tycker man inte behöver ha någon panik

• lördagsgodis

Nu vet farmor och resten av manens släckt och alla glada och idag när jag hämtade på dagis så fick jag många grattis från personalen:).

Så nu ska jag ha ett möte med chefen på måndag och har tänkt berätta då vilket känns jätte jobbigt då jag velat komma till den här arbetsplatsen och dom arbetat för att det ska bli så och så kommer jag med det här:/ fruktar och längtar till måndag så det är över!

• lördagsgodis

Vi har tecknat försäkring efter rul när man får mödraskapsintyget med Skanska och den övergår sen till en barnförsäkring när barnet är fött.

• lördagsgodis
    Cessely skrev 2015-02-12 09:37:53 följande:

Ni som väntar barn nr 3?? Har ni fått någon mage än?? Jag är i v.10 och tycks ha en liten kula när inte magen är uppsvälld ;) Tänker att magen syns snabbare nu då magmusklerna inte är de bästa??

Jepp väntar barn nr 3 och la in en bild lite tidigare där jag helt klart fått lite mage:)
Svar på tråden BF september 2015!