BF september 2015!
Att han redan rullar liz:) här vifftas det mest och hon håller just på att upptäcka sina händer även om de inte gör riktigt som hon vill. Inatt sov hon nästan 10 timmar i sträck och somnade om efter maten<3
26 jag skulle ha henne i babysittern om jag märkte att hon mådde bra av det, när sonen var bebis och hade luftrörskatarr så sov jag sittande med honom på bröstet så han skulle andas lättare.
Det här med bajsandet är ju så individuellt och helammade barn kan bli förstoppade, man borde lyssna på barnet och sin egen magkänsla. En vännina fick bråka med vården länge men efter att hennes son som helammade inte bajsat på 26 dagar fick han lavemang och det kom ut mängder
Ja lyssna på bebis och din magkänsla med bajsningen, värdelöst när de blir förstoppade!
Ja, han har gjort det fler gånger nu så det är ju verkligen medvetet, åt båda håll med! Han gjorde ett menlöst försök att rulla från rygg till mage med, men han trivs bäst på rygg så han gav upp snabbt :P
Vad skönt att hon sover så länge!!! Mio har sovit som längst 5 timmar, det är underbart tycker jag ;)