IVF 2015 januari - februari
Nej jag fick 2 dagars! :(
Josefine om du fick tillbaka 5dgrs är det inte omöjligt ;)
Nej jag fick 2 dagars! :(
Josefine om du fick tillbaka 5dgrs är det inte omöjligt ;)
Grattis!! :)
Ja!!! Inte sovit många timmar inatt men det får det vara värt.
Usch vad mycket tråkiga nyheter här inne. Beklagar verkligen till er som misslyckats ännu en gång :(
Känner mig riktigt ledsen... Ska det verkligen få vara såhär orättvist?
Känner att ångesten börjar krypa på mig också... Har hela tiden varit så förhoppningsfull men nu känns det som om jag vill att tiden ska stanna och stå still! Jag vill inte veta om mensen är på gång eller inte... Fy för det här!
hej alla ivf-vänner! Många tråkiga besked dem senaste 2 dagarna här nu känner jag.. kämpa vidare <3
Själv ringde jag till huddinge för jag behövde ha mer lutinus. Då passade jag på att fråga om hur det hade gått med mina 2 ägg som skulle vidareodlas/frysas. Och inga hade klarat sig till frysen :( det känns inte alls bra.Varför skulle just det ägget jag har fått tillbaka klara sig? usch vad ledsen man blir, men får inte ge upp än antar jag...
kram
Vad kul "89madeleine" så ja då är vi 3 väldigt nära varandra :) heja dig också!
jag har också haft lite molvärk idag men ytterst lite, knappt märkbart. Senaste gången jag var gravid kände jag ingenting innan BIM men alla andra år/månader man inte va gravid kände man Huuur mycket som helst så jag vet inte om jag "vill" känna något :) kroppen fuckar upp mitt huvud (och googlingsfingrar)
Då är du på nästan samma stadie som mig och "Josefinehej" :)
Vi är också väldigt nervösa! Vi håller tummarna för att det går vägen för oss nu!
Idag har jag haft lite molvärk till och från, spec. på höger sida av någon anledning.
Hur ska det här sluta?!
Hej!
Jag startade en tråd för oss som plussat i januari/februari. Hoppas ni som lyckas/lyckats vill haka på? och jag hoppas verkligen att vi blir många från den här tråden som hamnar i den nya. Håller stenhårda tummar!
www.familjeliv.se/forum/thread/74871579-vi-som-ar-gravida-efter-ivf-i-januarifebruari-2015
Kram
Det blev missfall även denna gång. Ska gå och gräva ner mig nu :(