• Josefinehej

IVF 2015 januari - februari

Nej jag fick 2 dagars! :(

mom2012 skrev 2015-02-14 21:47:17 följande:

Josefine om du fick tillbaka 5dgrs är det inte omöjligt ;)

• Josefinehej

Grattis!! :)

Kakan1976 skrev 2015-02-15 05:11:23 följande:

Ja!!! Inte sovit många timmar inatt men det får det vara värt.

• Josefinehej
    Kingston skrev 2015-02-16 09:44:24 följande:

Usch vad mycket tråkiga nyheter här inne. Beklagar verkligen till er som misslyckats ännu en gång :(

Känner mig riktigt ledsen... Ska det verkligen få vara såhär orättvist?

Känner att ångesten börjar krypa på mig också... Har hela tiden varit så förhoppningsfull men nu känns det som om jag vill att tiden ska stanna och stå still! Jag vill inte veta om mensen är på gång eller inte... Fy för det här!

känner precis som dig.  helt plötsligt kommer en känsla att man inte ens vill veta, att det är för jobbigt att misslyckas.ångest.. trodde aldrig att det skulle kännas såhär att vara i ruvningsperioden. Vilken RD är du på? Jag är på RD5
    men fick ju tillbaka 2 dagars och du fick ju 5 dagars så våra embryo är ju lika "gamla" bara att jag haft mitt 3 dagar längre inom mig.. Eller hur?
  • Josefinehej

hej alla ivf-vänner! Många tråkiga besked dem senaste 2 dagarna här nu känner jag.. kämpa vidare <3

Själv ringde jag till huddinge för jag behövde ha mer lutinus. Då passade jag på att fråga om hur det hade gått med mina 2 ägg som skulle vidareodlas/frysas. Och inga hade klarat sig till frysen :( det känns inte alls bra.Varför skulle just det ägget jag har fått tillbaka klara sig? usch vad ledsen man blir, men får inte ge upp än antar jag...

kram

• Josefinehej
    Kingston skrev 2015-02-16 14:09:47 följande:
    Ja det är väldigt mycket tråkigheter här inne just nu :(

Jag fick ju tillbaka min blastocyst i lördags så vi är väl på samma stadie antar jag? Har ingen aning om hur man räknar ruvdagar och sådär med blastocyster... Känner mig som en riktigt nybörjare!

Tråkigt att ingen klarade sig till frysen.

Men det behöver inte betyda att den du har fått inte klarar sig... Du har ju trots allt fått tillbaka den som sett bäst ut och de klarar sig dessutom bättre i din livmoder än i en inkubator. Så ge inte upp ännu. Du kan ju inte överge mig hehe ;)
    ja vi hade ju äggplock samma dag så det måste ju vara precis samma :) då är du idag är RD2! och jag på RD5 (men våra embryon är lika gamla) :P 

ja jag hoppas att det är så men det är svårt att undgå att det känns väldigt nere just nu. jag överger dig inte! Jag hoppas att vi båda får ett fint plus om några dagar! :)
  • Josefinehej

Vad kul "89madeleine" så ja då är vi 3 väldigt nära varandra :) heja dig också!

jag har också haft lite molvärk idag men ytterst lite, knappt märkbart. Senaste gången jag var gravid kände jag ingenting innan BIM men alla andra år/månader man inte va gravid kände man Huuur mycket som helst så jag vet inte om jag "vill" känna något :) kroppen fuckar upp mitt huvud (och googlingsfingrar)

Kingston skrev 2015-02-16 17:23:04 följande:

Då är du på nästan samma stadie som mig och "Josefinehej" :)

Vi är också väldigt nervösa! Vi håller tummarna för att det går vägen för oss nu!

Idag har jag haft lite molvärk till och från, spec. på höger sida av någon anledning.

Hur ska det här sluta?!

• Josefinehej
    Kingston skrev 2015-02-17 11:47:52 följande:
    Jag också... Väntan är oändlig!!!
    när ska du testa? 
  • Josefinehej
    Heystella skrev 2015-02-17 13:11:12 följande:

Det blev missfall även denna gång. Ska gå och gräva ner mig nu :(

nej vad tråkigt... kram <3
  • Josefinehej
    Kingston skrev 2015-02-17 13:09:02 följande:
    25:e. Du då? Vi borde ju fått samma testdag?
    jag har 27e så ännu senare!! :/ men egentligen tycker jag inte om att jag har en testdag på en veckodag :P ska du tjyva?
Svar på tråden IVF 2015 januari - februari