IVF 2015 januari - februari
Jag håller din hand tillbaka! Detta kommer gå fint för oss båda :) Ett viktigt steg mot målet! KRAM
[/quote]Då kan vi hålla varann i handen på avstånd ;)
Äggplock för oss också imon... Är sjukt nervös!
Jag håller din hand tillbaka! Detta kommer gå fint för oss båda :) Ett viktigt steg mot målet! KRAM
[/quote]Då kan vi hålla varann i handen på avstånd ;)
Äggplock för oss också imon... Är sjukt nervös!
Tack så mycket för lugnande ord! Det kommer gå bra :)
Josefinehej och kingston:
Jag var sinnessjukt nervös för äggplocket och var nästan svimningsfärdig innan. Kan säga att det gick hur bra som helst!! Det känns men på nåt konstigt sätt, inte ontkänsla liksom? Jag kände mest i höfterna och i svanken då man tydligen har nervgrupper som går precis där. Var tydlig med om det känns, då fyller sköterskan på med morfin. Är man riktigt nervös kan man få lugnande innan, det var skönt!
Ett tips till efteråt är att ha vetekudde! Den var superskön att ha i bilen och medan den var varm kändes knappt det onda.
Lycka till!!
Kingston: du är Inte med på listan? Hur gammal är du? :)
Tur det finns hjälpmedel att ta till! ;)
Tack för lyckönskningen!
Okej skriv dina uppgifter så fixar jag det sen!
Gud vad skönt! Jag har också gjort nu och det gick jättebra:) jag har ej fått reda på antalen ägg än :)
Nä jag sitter aldrig vid en dator så jag kan inte skriva i mig hehe.
Jag är strax 28 år.
Äggplocket är nu gjort och jag överlevde trots allt. Det var uthärdligt och jag skulle kunna göra om det (men jag hoppas innerligt att jag slipper).
12 äggblåsor och 8 ägg och nu väntar vi igen...
Jag var igår för första gången tillbaka på gymmet efter närmare 2 veckors uppehåll, körde ett gympass, var väldigt skönt.
Jag har tänkt att träna som vanligt igen, ca 5 dagar i veckan både gym, löpning och cykel.
Vill mest att tiden ska rusa iväg men just nu tycker jag att det går såå sakta..