lillal8_79 skrev 2014-12-17 12:27:25 följande:
Men det är perfekt ju Julmust, tycker mig ha läst att det är många som känner sig sjuka och hängiga i början av graviditeten :)
Jag har känt av mensvärk hela natten och hunden har mått dåligt så jag har inte sovit så bra. Jag var ut med honom vid 3-tiden och då mådde jag lite illa. Nu går det magsjuka på jobbet så det kändes sådär.. men jag har inte mått illa nu på dagen så det var nog inte magsjuka.
Det som talar emot ev graviditet är väl att jag känner mig så pigg och glad, och känner ingenting i brösten.
Ja alla mina fyra var femdagars, en återföring och resten i frysen. Jag har nog inte fattat fördelarna med långtidsodlade förrän nu. Jag bara tacka och tog emot, det var ingen som prata med mig om det. Det var tre som föll bort i processen.
Håll ut till söndag nu åtminstone Julmust. Vad spännande! Helt egoistiskt tror jag mina chanser för ett plus ökar med typ hundra procent om du plussar ;) om vi nu är så lika i allt.
Hoppas du inte blir allt för sjuk.
Ja, vi får se hur det går. Oroar mig mest för att mensen ska komma när som helst nu. Är trött och har som mensvärk. Mådde lite illa imorse och kände mig febrig.
Vill ju så gärna och börjar bli rädd för att hoppas för mycket.. Om inte mensen dyker upp på ett par dagar så ska jag bli mer positiv igen.
Vart går du någonstans? Vad jag förstår det där jag går så odlar man bara längre om det behövs, att man långtidsodlar för att ge dom en chans liksom. Men vet att man långtidsodlar på andra platser för att msn menar att bara dom bästa äggen klarar sig då.
Vi fick ut 15 ägg, 11 blev befruktade och hela 7 föll bort. 2 ägg odlades i bara 2 dagar eftersom att dom utvecklades optimalt. De andra 9 odlades vidare till 5-6 dagars och av dom fick vi tillbaka 2 till frysen. Vi gjorde ju en ET med ett 2 dagars och fick tre kvar i frysen. ET lyckades ju inte. Kan ju ha varit att det slutade dela sig. Så vi har haft större hopp för blastisen vi fick tillbaka denna gången. Kanske är det våran tur nu, vem vet.
Vi försöker hålla ut och hoppas och längtar.
Det är en "sån" dag idag.
Hur har du mått idag, något nytt? :)