• smenskelling

Blastocyst FET

Va alla tjuvtestar..

Här klampar jag in på ruv dag 12 idag och har inte "tjuvat" Mår bra, trött och magen fylld med gaser, märkte här om dagen vad glansiga mina ögon är ! Brukar få glansiga ögon när jag har feber, men det har jag inte.

Sen det här med vikten...blir knäpp..ena dagen + 2kg och nästa - 2 kg.. hela tiden...idag ligger jag på minus så då e jag på gladare humör

• smenskelling
    Julmust2014 skrev 2014-12-18 08:01:26 följande:

Hej smenskelling!

Ha ha ja, det är inte lätt att hålla sig från att testa!

När har du testdag? Har du gjort en FET, stimulerad/ostimulerad, hur många dagar odlade ägg osv?

Första försöket , Jag har ett färsk blastocyst och har test dag den 23e. Men vi ska testa på julafton 4st 6 dagars i frysen.
  • smenskelling

På ruv dag 7 ? Går du på några mediciner under tiden du ruvar? Kan tyvärr påverka. Vet att man är nyfiken men bästa är att stå ut och få ett riktigt svar på test dagen. Själv har jag inte testat en enda gång, och jag är på ruv dag 13.

Men håller tummarna på att du lyckats få ett positivt + ändå fast det är tidigt. O Isåfall Grattis!

• smenskelling
    Julmust2014 skrev 2014-12-19 08:52:37 följande:

Inga hormoner. Ostimulerad FET :)

Vad menar du med ett positivt plus? Ett plus är ju ett plus :)

Ha, nä mobilen slarva med texten .
  • smenskelling

Jo här går det fortfarande bra, har dock inte tjuv testat så jag vet inte, är på ruv dag 14 idag

• smenskelling

Mina är helt vattniga , ögonen altså .. frågade sambon om han såg fram i mot test dagen, han vet redan vad det blir " va hans svar med ett smile ...hmm jag hoppas jag oxå.

• smenskelling

En undran hur tar eran partners det med att ni inte har/haft sex? Vi fick sex förbud pga infektion risken två veckor och den veckan jag tog sprutor va det inte någon tal på att ens fantisera om sex. Så vi har inte haft det på 3 veckor och min gubbe har varit riktigt frustrerande, har ju hjälpt han lite på annat sätt men det är inte samma sak enligt honom, så igår hade vi sex för första gången på 3v haha kändes som första gången skönt va det

• smenskelling

Lite så där halv störigt med en uppblåst gas mage, nu när det snart är jul o nyår.. Har liksom köpt fina klänningar som jag nu får en gas mage på köpet när jag tar på mig dem. Om man bara hade kunnat "spola" fram tiden till kanske graviditet vecka 15 el nått hade det varit suveränt Idag är jag på ruv dag 15! Inatt drömde jag dock en massa otäcka saker, skönt att kunna vakna och känna att det bara va en mardröm!

• smenskelling
    lillal8_79 skrev 2014-12-21 12:27:25 följande:

Låter jobbigt det där smenskelling, men jag är avundsjuk. Jag vill också ha gas mage och drömma mardrömmar ; ) Här finns inga tecken på att allt inte är precis som vanligt.

Vad menar du? Inga öma tuttar ? Uppsvälld , kissar hela tiden ? Har du inget av det ?
  • smenskelling

Jag tror sten hårt på att alla kan ha olika symtom vid en graviditet. Jag tex har typ aldrig spytt och har sällan varit illamående, så jag tror inte jag kommer vara det under en graviditet heller..

Klart att det inte är kört för dig. Jag har inga direkta känningar i magen mer än gasen Bra att du är på gott humör det ska man vara

• smenskelling
    Solkatt78 skrev 2014-12-22 12:42:45 följande:

Hej!

Här är ruvningen över. Blödde igår på dag 11 och gjorde testet idag som visade negativt. Har pratat med kliniken och nu väntar vi till efter juluppehållet och kör på nytt Fet så fort som möjligt med vår sista blastocyst.

Lycka till ni andra! Nu pausar jag från allt ivf-surfande och laddar batterierna.

En stor julkram från mig 

Tråkigt! Men det är en bra tid att ladda batterierna under jul o nyår Jul/styrkeKramar!
  • smenskelling

Är i V 7 (6+5) enligt gravid appen. Ska på vul den 13 Januari.

Har inte kontaktat mvc ännu.

Jag mår bra. Ovanligt kåt o kärleksfull mot min fästman ( så det klagas inte här hemma ) dåliga biverkningar är = tröttheten, kan sova länge och har konstiga drömmar.

Svar på tråden Blastocyst FET