• Solkatt78

Blastocyst FET

Hej! Gjorde vårt första Fet den 11/12 med en blastocyst. Är på toppenhumör och har inga symtom förutom ömma och svullna bröst vilket jag tror är biverkningar på vagitorierna. Har även haft molvärk dag 1-5. Jag har testdag på julafton..Känns sådär..antingen världens bästa julklapp eller den sämsta julaftonen..

• Solkatt78
    Julmust2014 skrev 2014-12-15 13:49:25 följande:

Vill tillägga att vi gjort FET i ostimulerad cykel och alltså inte tar några hormoner denna gången. Hur gör ni?

Eftersom jag haft cystor och väldigt oregelbunden mens sedan vår senaste ivf-behandling i januari -12, så har jag tagit primolut, letrozole, gonal-f och slutligen ovitrelle för ägglossningen innan frysåterföringen.
  • Solkatt78

Julmust : Jag har, eller hade innan ivfbehandlingarna 30-32 dgr. Har enligt min mensapp bim idag :)

Vi kommer inte att testa tidigare, ev. kvällen den 24:e eller den 25:e på morgonen om inte mensen kommer innan. Ja, vi får hålla tummarna för oss ivf-tjejer att vi lyckas! Nu är det faktiskt våran tur ;)

• Solkatt78
    Misakio skrev 2014-12-17 12:10:25 följande:
    6 dagar :) Första gången jag är gravid, känns så himla kul! Hoppas verkligen den stannar
    {#emotions_dlg.flower} Grattis!! {#emotions_dlg.flower} Så härligt!! 
  • Solkatt78

Hej!
    Här är ruvningen över. Blödde igår på dag 11 och gjorde testet idag som visade negativt. Har pratat med kliniken och nu väntar vi till efter juluppehållet och kör på nytt Fet så fort som möjligt med vår sista blastocyst.
    Lycka till ni andra! Nu pausar jag från allt ivf-surfande och laddar batterierna.
    En stor julkram från mig Hjärta

Svar på tråden Blastocyst FET