• Chasingdreams

Vi som blivit gravida efter IVF hösten 2014!

Jag är äntligen gravid efter drygt 1,5 års försök. Vår första IVF misslyckades, men på vår första frysåterföring blev jag gravid. Nu längtar jag efter en augustibebis :). Jag skulle väldigt gärna hänga i en gravidtråd med andra som är i samma situation.

• Svar på tråden Vi som blivit gravida efter IVF hösten 2014!
  • Zaza

Då förtjänar ni ett riktigt stort grattis för allt kämpande. Fyfan vad besviken och deppig man kan bli. Men nu är det över för dig :)

Lokattis skrev 2015-01-02 19:07:53 följande:

Ja, det är första barnet för oss efter totalt 4 år av försök (egna försök, inseminationer och IVF)...

• MTLL

Idag ska jag köpa Seaband på Apoteket! Jag mår illa från det att jag vaknar tills jag somnar! Står inte ut längre att må riktigt illa varje sekund! :( Hoppas ni andra mår bättre! :)

• Lokattis
    MTLL skrev 2015-01-03 09:32:18 följande:

Idag ska jag köpa Seaband på Apoteket! Jag mår illa från det att jag vaknar tills jag somnar! Står inte ut längre att må riktigt illa varje sekund! :( Hoppas ni andra mår bättre! :)

Postafen har hjälpt mig mycket, de gjorde så att jag kunde få i mig lite mat. Ett tips ifall banden inte funkar för dig, de hjälpte inte mig. Verkar vara individuellt. Jag har tyvärr fått ett återfall på illamåendet i v18, det har varit bättre ett par veckor nu. Men vad står man inte ut med I vilken vecka är du?
  • Lokattis
    Zaza skrev 2015-01-02 21:34:07 följande:

Då förtjänar ni ett riktigt stort grattis för allt kämpande. Fyfan vad besviken och deppig man kan bli. Men nu är det över för dig :)

Tack snälla du!
  • MTLL
    Lokattis skrev 2015-01-03 10:12:31 följande:
    Postafen har hjälpt mig mycket, de gjorde så att jag kunde få i mig lite mat. Ett tips ifall banden inte funkar för dig, de hjälpte inte mig. Verkar vara individuellt. smile1.gif Jag har tyvärr fått ett återfall på illamåendet i v18, det har varit bättre ett par veckor nu. Men vad står man inte ut med smile5.gif I vilken vecka är du?
    Tycker banden lindrar illamåendet. Skönt att kunna andas! Jag går in i vecka 7 imon :)
  • Lokattis
    MTLL skrev 2015-01-03 13:39:17 följande:

Tycker banden lindrar illamåendet. Skönt att kunna andas! Jag går in i vecka 7 imon :)

Toppen, så skönt!
  • Chasingdreams
    Zaza skrev 2015-01-02 18:25:55 följande:

Jag ska testa med CB imorn bitti. Är bara så orolig över att de kanske var utslaget av sprutan som gjorde att jag plussade i onsdags. Blää har inte kunnat äta av oro idag. Hur mår ni andra? Trevlig kväll och tack för stt ni finns

Hur har det gått? Har tänkt på dig idag!
  • Sälma Riit

Måste bara beklaga mig lite. Jag mår så jäkla illa och under förra graviditeten mådde jag illa i nio månader. Även om jag är hur glad som helst såklart så dyker ibland tanken på att jag kanske ska må såhär fram till september nu. Samtidigt så är det ju positivt att jag mår illa. Jag har inte ont i brösten som jag "borde" och illamåendet gör ju att jag nojar lite mindre :)

• Zaza

Tack underbara du för du bryr dig. Jag blev negativ idag och började blöda. Vet inte om de är missfall eller mens. Bör vara missfall eftersom jag plussade för några dagar sen?

Hur mår div

Kram

Chasingdreams skrev 2015-01-03 13:50:25 följande:

Hur har det gått? Har tänkt på dig idag!

Svar på tråden Vi som blivit gravida efter IVF hösten 2014!