BF Juni/Juli 2015 Östersund
Alla hade sina partner med sig på våran grupp i alla fall. En kompis som gick hade alla sina partners med där. Men hon hade inte det då han inte kunde vara med. Men det verkade gå bra ändå för henne:) Det tror jag det gör för dig med. Man kan inte räkna med att man alltid har tid. Så det är inget att oroa sig för:) Kommer gå super bra.
Hehe, ja maj känns som hur lång som helst helt plötsligt. Trots att april bara susat förbi. Men då hinner jag i alla fall göra klart det sista. Jag vill börja tvätta och bädda nytt hos bebis redan. Men det känns dumt. Så jag försöker hålla ut. haha.
Men vad skönt att du mår så bra:) Hehe, jag tycker det känns som bebis aldrig vill sova. Alltså det rör sig nästan konstant. Förstår inte. Ska dom inte sova mycket? haha.
Ja, alltså jag känner mig så himla vilsen. Jag vet inte alls vad jag ska göra. Man kan tydligen fylla i och börja planera och börja ta ut dagar då man planerat. Annars om man ska vänta tills bebis är född har fk en handläggningstid på 30 dagar om jag inte minns fel. Så jag vet inte alls hur jag ska göra. Jag får kanske börja planera att ta ut föräldrarpengen när bebis är beräknad. Men jag förstår inte riktigt. Alltså det med papper och blanketter gör mig knäpp. Haha.
Ja det är sant:) Man kanske blir sjukskriven mot slutet ändå:p
Jag var inte ensam att vara ensam på gruppen i alla fall :) Det gick bra men det var såå tråkigt! haha. Det var ju bara första gången och vi pratade liksom inte direkt om något speciellt.. Hoppas det blir lite mer information nästa träffarna :)
Förstår dig, jag vill också bädda men ska hålla ut ett tag till. Eller ja jag har satt på påslakan och örngott på täcke och kudde men dom ligger färdiga i garderoben och väntar på att få flyttas till spjälsängen ;)
Hehe ja här rör det sig också, jämt! förutom när sambon lägger handen på magen då blir det tvärlugnt.. hehe! Fast nu senaste dagarna har han äntligen fått sett när magen guppar och gör olika former :p
Om en vecka är jag och sambon lediga nästan en vecka tillsammans (vi är rätt duktiga på att jobba runt varandra) så då ska vi försöka sätta oss vid datorn och verkligen göra klart planeringen för föräldrapenning! Så får väl se hur det går :p
Alltså jag vet inte om jag är knäpp men jag förstår fortfarande inte att det verkligen är en bebis som ligger i magen? En liten människa? Just nu svärmar min fb över med nyfödda bebisar och jag kan inte riktigt förstå att det är en riktig sån bebis som jag ser på bilderna som är i min mage?! Börja längta till förlossningen nu bara för att se så att hela den här bebisgrejen stämmer ;) haha! Först väntar jag bara på att den ska vända på sig... fortfarande lite småstressad över det!