Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
Nämen. Känsligt ämne tydligen, det där med konsekventa uttalanden. Så om jag, rent hypotetiskt, frågar om du har en historia av att uttala dig konsekvent om en sak, för att sedan när du väl är där själv göra totalt annorlunda än du konsekvent uttalade dig om, så är det härskarteknik? Det skulle ju kunna vara vilka ämnen som helst, t ex svälja sperma, otrohet, wet etc. Jag bara spånar här. Men jag noterar att "silent majority"-retoriska fulknep är okej i din bok.
Självklart, om man är ute efter att aktivt minska risken för att utsättas för sexualbrott så är det en framgångsrik strategi att t ex klä sig i mjukisbyxor som faller fint över ens rumpa eller framhäva sin kvinnlighet. Då slipper man även jobbiga frågor om sex på krogen.
Vad du fattar och inte fattar är lite otydligt ibland, men budskapet har gått fram. Män kommer inte fram till dig och frågar om du vill knulla, och det är alltså ett problem för dig, därför reagerar du så starkt på att vissa män (och kvinnor) har framgång med den strategin.
Varför jag aldrig anklagar.. men herregud. Ett ord: kontext. Jag kan förstå frågan om internet är samma sak som verkligheten för dig, men så.. eh, nej det tror jag inte riktigt att du är. Återigen: kontext.
Det är märkligt att du anser att det är helt okej att berätta hur jag fungerar, men så fort jag berättar hur jag känner och tänker slår du bort det.
Du tar dig däremot friheten att göra personliga tolkningar av vad jag vill, känner och gör.
Jaja, Du kan ju försöka få det att låta som att ingen man är intresserad av mig, eller skulle vilja knulla med mig och att jag är SÅ ledsen över att ingen man har frågat mig om jag vill knulla.
Det blir bara löjliga försök att nedvärdera mig. Men fortsätt du. Det här är lite kul att se vad du hittar på!
Det känns lite krampaktigt nu och det roar mig.
Du får tro vad du vill om mig. Jag vet mitt värde som kvinna, som person och jag känner också mitt sexuella värde utifrån mitt sätt att vara.
Har du några åsikter om att jag visat upp min kropp ? (förutom att mina mjukisbyxor faller fint över min rumpa, då) . Jag visar fortfarande upp min kropp, och tittar på andra...Fast jag inte har sex med dem .Tänk va?