• Sanandra

Bf Augusti 2015

Minxy skrev 2015-01-11 17:51:12 följande:
    Tror jag ska maila dit och höra mig för jag med :)
    Gör det, Anita är toppen att ha att göra med. Gjorde tidigt ul hos henne i våras.:)
  • Sanandra

Vi gör det av samma anledning som Charlotta. Visar det sig att den i magen har grava missbildningar, ngn typ av trisomi eller liknande kommer vi inte att fullfölja graviditeten.

• Sanandra

Har fått så grymt ont i brösten, bara värker om jag inte har bhn på mig.:( Men det liksom illamåendet är väl ngt man bara får stå ut med för det lilla krypet i magen.:)

• Sanandra

Vissa kan känna lätt fladder tidigt men de flesta brukar känna av den i magen först kring V.20.:)

• Sanandra

Inskrivning idag, bara det känns som en milstolpe efter de tidigare misslyckade graviditeterna där vi inte hunnit så långt.

• Sanandra
    Minxy skrev 2015-01-13 13:45:51 följande:
    Skön känsla :)

Jag har 2 veckor kvar till min inskrivning. Längtar!
    Varför så sent? Vi har inskrivning i v.9-11.????
  • Sanandra
    MissJP skrev 2015-01-13 15:00:25 följande:

Någon mer än jag som tänker göra ett KUB-test?

Vi har tid 17 feb.:)
  • Sanandra
    MissJP skrev 2015-01-13 15:57:55 följande:
    Då kommer vi göra nästan samtidigt :) Vi ska testa veckan innan. Gjorde KUB med dottern och det blir någon slags trygghet.. och speciellt nu när man inte är purung längre :p

Plus att man får en kik på bebisen i en väldigt spännande del av graviditeten!
    Jag gjorde inte med dottern men väljer att göra det nu istället.

Efter tidigare problem så har jag fått extra ul. Gjorde vul i fredags å har ett inbokat 2/2 också innan kub för att se så allt är bra. Kub 17 feb och RUL 22/3. Så rätt mkt nu framöver.:)
  • Sanandra
    Singoalla14 skrev 2015-01-13 16:53:05 följande:

Skulle ni göra ett extra privat ultraljud i v 18 om ni fick 1/7601 på kub?:) Jag har ett ultraljud inbokat v 20...

Kram

Jag skulle göra fostervattensprov, enda sättet att få veta om det är ngt fel. Går ni till V.20 är det svårt att göra ngt åt resultatet om ni inte vill fullfölja eller så.
  • Sanandra
    MissJP skrev 2015-01-13 16:50:10 följande:
    Det är skönt att höra att vården tar hand om er :) då är det inte så lång tid mellan gångerna! Underbart att få se bebisen. Hoppas att det fortsätter se bra ut för er.
    Ja, efter allt som var i våras med en onormal graviditet som satt i ena äggledaren, cellgift och sedan massa kontroller, smärtor och störtblödningar som efter 12 veckor slutade med skrapning. På det typ 10 olika gynläkare så är man rätt glad över att de tar det på allvar nu och får ha en och samma gynläkare som dessutom är grym. Känns tryggt!:)
Svar på tråden Bf Augusti 2015