Bf Augusti 2015
Allt såg bra ut men blev flyttad en vecka tillbaka. Ska även få gå på extra ul innan kub så vi inte åker i onödan. Har väldens bästa gynläkare!:)
Allt såg bra ut men blev flyttad en vecka tillbaka. Ska även få gå på extra ul innan kub så vi inte åker i onödan. Har väldens bästa gynläkare!:)
Va in till gynakuten imorgon pga blödning och magont. Tyvärr så har graviditeten stannat av i v 6+2. Skulle idag gått in i v 10+0. Ska tillbaka nästa fredag för att göra en skrapning, eftersom kroppen inte verkar fixa detta själv. Jag som skulle på inskrivning idag
Men jag önskar er all lycka och hoppas allt går bra för alla.
Idag berättade jag för min bästa väninna att jag är gravid igen. Hon tog det mycket bättre än jag trott! Hon har själv inga barn och inte heller nåt intresse för förhållande eller barn. Hon är mitt uppi karriären och har många gånger uttryckt sig dömande mot de kvinnor som "väljer att kasta bort sina bästa år på skrikande småbarn."
Men hon tog det jättebra som sagt! Grattade mig och sa att det var kul. Ska hälsa på henne (hon bor en bra bit ifrån mig) nån gång i februari och då ska vi shoppa och umgås, nåt som vi båda ser fram emot! :)
Nu har jag bara ett orosmoln kvar på berätta-himlen och det är jobbet...
Fick lergigan utskrivet idag men tycker inte det hjälper särskilt mkt alls, fler som inte tycker det hjälper så bra?
Hej. Johanna heter jag, har bf 28 Augusti och går in i vecka 7+0 idag. Lider av hyperemesis (kraftiga kräkningar) och lergigan hjälper ingenting. Nån som har andra tips än läkemedel? Är graviditet nr 2 och hade samma sak med dottern, mådde illa till vecka 30, känns långt bort. Någon mer med samma?
Tiden går så sagt nu och när jag är så sjukt trött så går den inte nå fortare.
Ni som ska göra kub hur kom ni fram till att ni skulle göra det ? Hur gammal är ni som ska gör det ?
7+1 i dag vill bara att de ska gå fort till v 12 och att jag inte ska vara så här trött