• Ztarduzt

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Decibel84 skrev 2015-01-03 17:14:21 följande:
    alltså, jag e dålig på att slutföra saker..dessutom tog både jag och min kille , flaskan tog slut och man ska ju köra till ÄL men jag glömde köpa en ny..vi gick utan i två dar och då kändes det som det inte var någon idé
    så hann inte se något alls

sen läser jag att det är få människor som inte blir med barn pga slemhinnan, o det är ju det dessa preparat hjälper till med..att göra så att slemhinnan tar emot sperman bättre
    hm okej, man vet ju inte fören man provat :)
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • Ztarduzt

BIM+2, värk ibland i tjejmagen, då byxorna/trosorna ligger över.. Negativt test dock så bara att vänta :/

Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • Ztarduzt
    Boonyi skrev 2015-01-04 15:53:38 följande:

Jag plussade! :D Hurra!!! 

Grattis! :D vilken dag är du på?
  • Ztarduzt
    Boonyi skrev 2015-01-04 19:29:36 följande:

Tack allihop! :) Jag är på bim+3. Jag var bortrest och hade lämnat alla tester hemma (för jag var säker på att vi lyckades missa äl) annars hade jag testat tidigare.

Har ömma bröst och svag mensvärk som kommer och går. Annars känner jag inget särskilt. Utom glädje förståss :)

Men gud vad avis jag är! :D bim+2 och vill så gärna få ett plus snart jag också! :) 
  • Ztarduzt
    Petra 228 skrev 2015-01-05 10:44:00 följande:

Hej!

Oj, vad många som lyckas på första försöket. Vi är nu inne på försök nr. 2 med BIM den 13 januari. Nu håller vi alla tummar och tår igen ;)

Vem uppdaterar listan? Gör man det själv?

Antingen uppdaterar man den själv via en dator genom att kopiera listan och ändra, eller så ändrar någon vänlig själ som sitter vid en dator. Blir inge bra resultat via mobilen. :)
  • Ztarduzt

Bim+3 och ingenting. Ingen mens, inge mens- eller graviditetskänningar, negativt test men fortfarande hög temp.

• Ztarduzt
    Liafiaa skrev 2015-01-05 12:26:31 följande:

Jag hade inga känningar alls. Varken mens eller grav. Plussade ju inte förens 14 dagar sen mens. Hoppet finns ju kvar :)

Mensen var sen 7 dagar förra månaden och hade alla gravsymtom, nu känner jag inget så jag hoppas det bådar gott! känns ju bra att du plussade först 14 dagar sent, hoppas hoppas!! :) verkar vara rätt vanligt att folk är låghormonare.. Och kommer bli nådigt besviken om mensen kommer sent igen ;p
  • Ztarduzt
    monn skrev 2015-01-05 13:54:32 följande:

Jag skulle haft mens igår... Känner lite konstiga grejjer från magen. Tycker jag mår illa från och till. Fick ett väldigt väldigt svagt streck på gravtest imorse.. Man kan nästan hoppas! Har aldrig ens haft tillstymmelse till streck innan.

Alla streck på gravtest är positivt, även om det är väldigt svagt. 
    Grattis till graviditeten! Skrattande
  • Ztarduzt
    {#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}

29/12
    FlutterDash, 
    första barnet, första försöket. 
    Oldy, 29år, andra barnet, andra försöket.

30/12

Boonyi, 30 år, första barnet, första försöket 

31/12
    Lillon, 25 år, första barnet, andra försöket

5/1 
    Fastfrusen, 27år, första barnet, andra försöket
    monn, 28år, första barnet, 16:e försöket
    eriwag, 26år, tredje barnet, första gemensamma, första riktiga försöket.
    Jippi, 32år, fjärde barnet, första försöket

7/1
    nisopa, 30år, Första barnet, andra försöket 

8/1

Lotie, 28år, tredje barnet, första försöket.

13/1
    Sommar, 28 år, andra barnet, andra försöket (med Pergotime)
    Petra 228, andra försöket

17/1
    Irlais, 28 år, andra barnet, andra försöket
    Eldora, tredje barnet, fjärde försöket

20/1
    Lizzie09, 22 år, första barnet, femte försöket
    Ballerina453

25/1
    CherryBlossom, 32 år, första barnet

BIM okänt

Queen S, 24 år, första barnet
    Anonym (planerar), tredje barnet
    holly03, 32 år, andra barnet, första försöket
    Fiaw89, andra barnet, första försöket
    WhiteRose, andra försöket
    Ztarduzt, 23år, första barnet, nionde försöket (Oregelbunden mens...)

Plus Gravid! Plus
    Villblitre, 34 år, fjärde barnet, första försöket (BIM 24/11)
    Maglizz, 21 år, första barnet, första försöket (BIM 7/12)
    manu88 (BIM 10/12)
    Anonym (Småland), 33 år, första gemensamma barnet, första försöket (BIM 17/12)
    Teakfreak, 33 år, första försöket (BIM 15/12)

Liafiaa, 24 år, första barnet, första försöket (bim 10/12)
    isabelless, första barnet, första försöket (BIM 20/12)
    Lissing, 26 år, tredje barnet, tredje försöket (BIM 3/1)
    Madicken01, 34 år, tredje barnet, tredje försöket. (BIM 3/1)
    Stargi
  • Ztarduzt
    monn skrev 2015-01-05 14:37:11 följande:

Jag brukar alltid tänka så om andra! Men nu när det gäller en själv så blir man så tveksam :) jag återkommer när jag teatat med cb-digital!

Förstår dig! Man fattar nog inte att det kan vara sant. Gör det, cb digitaltest verkar vara det bästa där man får det svart på vitt i text :) Är påväg att köpa ett sånt test varje gång jag är i närheten av dom, men vet att jag måste vänta då jag inte ens plussat på mina billiga stickor än ;P 
Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014