Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
så hann inte se något alls
sen läser jag att det är få människor som inte blir med barn pga slemhinnan, o det är ju det dessa preparat hjälper till med..att göra så att slemhinnan tar emot sperman bättre
BIM+2, värk ibland i tjejmagen, då byxorna/trosorna ligger över.. Negativt test dock så bara att vänta :/
Jag plussade! :D Hurra!!!
Tack allihop! :) Jag är på bim+3. Jag var bortrest och hade lämnat alla tester hemma (för jag var säker på att vi lyckades missa äl) annars hade jag testat tidigare.
Har ömma bröst och svag mensvärk som kommer och går. Annars känner jag inget särskilt. Utom glädje förståss :)
Hej!
Oj, vad många som lyckas på första försöket. Vi är nu inne på försök nr. 2 med BIM den 13 januari. Nu håller vi alla tummar och tår igen ;)
Vem uppdaterar listan? Gör man det själv?
Bim+3 och ingenting. Ingen mens, inge mens- eller graviditetskänningar, negativt test men fortfarande hög temp.
Jag hade inga känningar alls. Varken mens eller grav. Plussade ju inte förens 14 dagar sen mens. Hoppet finns ju kvar :)
Jag skulle haft mens igår... Känner lite konstiga grejjer från magen. Tycker jag mår illa från och till. Fick ett väldigt väldigt svagt streck på gravtest imorse.. Man kan nästan hoppas! Har aldrig ens haft tillstymmelse till streck innan.
Jag brukar alltid tänka så om andra! Men nu när det gäller en själv så blir man så tveksam :) jag återkommer när jag teatat med cb-digital!