• Gert

Vilket riksdagsparti hade Jesus röstat på?

Partierna i storleksordning.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket riksdagsparti hade Jesus röstat på?
  • Biffus
    Gert skrev 2014-10-26 07:34:53 följande:

En annan anledning till att Jesus hade röstat på SD är att han var jude. SD är det israelvänligaste partiet i riksdagen. Jesus hade aldrig röstat på S, V eller MP för att det finns judehatande människor och islamister i dessa partier. 

Jesus var för alla människors lika värde, och åt middag med sina fiender. Han hade inte röstat på SD, men han hade ätit middag med dem.

Har du ens läst evangelierna? Du har en sned uppfattning om hur Jesus var. 
  • Oschlaka
    Gert skrev 2014-10-24 15:28:37 följande:

Partierna i storleksordning.

Jehovas vittne! Är inte det själv men de slår er alla med hästlängder i bl.a. ärlighet och omtänksamhet! Det är en stor bristvara bl.a. vanliga människor.
  • Gert
    Oschlaka skrev 2014-10-26 10:02:58 följande:
    Jehovas vittne! Är inte det själv men de slår er alla med hästlängder i bl.a. ärlighet och omtänksamhet! Det är en stor bristvara bl.a. vanliga människor.
    Vilket riksdagsparti är Jehovas vittne?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Biffus skrev 2014-10-26 08:10:20 följande:
    Jesus var för alla människors lika värde, och åt middag med sina fiender. Han hade inte röstat på SD, men han hade ätit middag med dem.

Har du ens läst evangelierna? Du har en sned uppfattning om hur Jesus var. 
    Då hade Jesus ätit middag med judehatande människor i S, MP och VPK men han hade röstade på SD då Jesus är allvetande och inte går på osanningar om SD.
  • Oschlaka

Framtidens riksdag!

Gert skrev 2014-10-26 10:41:15 följande:

Vilket riksdagsparti är Jehovas vittne?

• AstridH
    RamboMannen skrev 2014-10-26 07:47:46 följande:
    Konstigt värre? Du menar att han var svart? Eller var han grön?
    Jag skulle gissa på att han var brun. Jesus var väl ändå arab, liksom de flesta runt omkring honom vid den tidpunkten?
  • AstridH
    Gert skrev 2014-10-26 07:34:53 följande:

En annan anledning till att Jesus hade röstat på SD är att han var jude. SD är det israelvänligaste partiet i riksdagen. Jesus hade aldrig röstat på S, V eller MP för att det finns judehatande människor och islamister i dessa partier. 

Du vet att Jesus älskar alla va? Även "islamisterna".
  • Ivan52x53
    AstridH skrev 2014-10-26 13:10:53 följande:
    Men Gert är trångsynt så..
  • Gert
    AstridH skrev 2014-10-26 13:10:53 följande:
    Självklart, men Jesus hade inte röstat på dem.
  • AstridH
    Gert skrev 2014-10-26 13:16:41 följande:
    Självklart, men Jesus hade inte röstat på dem.
    Möjligtvis. Men det finns inte en chans att han skulle rösta på SD heller, såattee...
Svar på tråden Vilket riksdagsparti hade Jesus röstat på?