Bim i Nov, någon mer? :-)
Okej, lite olika åldrar på barnen :) Vad tycker de äldsta att de ska få ytterligare ett lilla syskon? :)
Okej, lite olika åldrar på barnen :) Vad tycker de äldsta att de ska få ytterligare ett lilla syskon? :)
Okej, ja det är ju bra :) håller tummarna för dig att allt går bra! :)
Jadu jag vet inte. fortfarande ingen mens men har lite småkänningar kring troskanten nedanför naveln eller hur jag ska säga ^^ men har ingen hänt innan fredag så testar jag då! :)
[quote=74725927][quote-nick]Mee skrev 2015-01-21 22:20:10 följande:[/quote-nick]
Jadu jag vet inte. fortfarande ingen mens men har lite småkänningar kring troskanten nedanför naveln eller hur jag ska säga ^^ men har ingen hänt innan fredag så testar jag
Har du testat?
Nej behövde inte testa. Mensen kom idag :( Gaah blir så j*ävla less alltså! Fattar inte varför det blir så här och aldrig tar sig!
Ja mycket tråkigt. Vi har försökt sedan juni -14.
Det går sådär, fick mens igen för 3 dagar sedan :(
Ja det hoppas jag med! Köpte ett glidmedel som heter pree-seed (stavning?) som ska hjälpa spermierna och återställa ph-värdet i slidan så hoppas verkligen det tar sig denna månad!
Hur går det för dig då? Gjort något ul än? :)
Denna gången drack jag grapejuice från mensens första dag till äl + gubben drack bisolov ( billigare varianten av de men samma ingrienser ) och jag blev gravid skulle oxå tagit hostmedicin men ammade fortfarande då så de gick inte så tog grapejuice istället
Åh va roligt med ul, rul och allt vad det heter! :D ska ni ta reda på könet? :)
Okej :) När jag blev gravid med sonen så åt vi båda bisolvontabletter men sambon tror inte på sådant, utan det sker när det sker. Men känner att jag börjar bli desperat så funderar på att testa det igen. Bisolvon+multivitamin+ preeseed för oss båda och hoppas på ett plus denna månad. :)
Det som känns skönt denna gång är att jag inte jobbar något alls under äl perioden, vilket jag har gjort tidigare, så vi kommer förmodligen hinna med en hel del sexande denna gång :) ^^