Bim i Nov, någon mer? :-)
" dumt" att de blev ett sträck efter att tiden gick ut nu är ju risken stor att jag testar imorgon oxå haha ( men isåfall på morgonurin)
" dumt" att de blev ett sträck efter att tiden gick ut nu är ju risken stor att jag testar imorgon oxå haha ( men isåfall på morgonurin)
Tiden går väldigt långsamt, men är nästan 100% säker på att mensen är på gång, är skit sur på allt och har lite mensvärk! :( svettas jätte mycket också, plus att det hugger till i äggstockarna!! Skulle inte kunna tänka mig att det tagit sig denna gången, så får köra på nästa gång istället :)
De där med symtom är svårt för mig oxå har aldrig börjat må illa / eller spy innan jag testat och fått + fast jag har 5 barn redan . En gång kände jag dock känslan nu tog de sig men den gången fick jag missfall då gjorde det oxå ont att ha sex .
Vad hade du för symtom under dina graviditeter då? :) eller hade du inga alls?
Värst mådde jag med första barnet och " bäst med nr 2 3 och 4 an mådde jag bara illa spydde inte så ofta med 5an spydde jag en heldel med runt V 7-8 har de oftast börjat innan dess har jag inte kännt något vad jag kan minnas iaf
Väntar: jag har inte haft några symtom alls innan Jag har plussat ( inte vad jag kan minnas iaf )
Möjligen mer trött om de nu är en symtom
Så sent som igår sa jag att jag aldrig haft några symtom innan BIM men nu höll jag på att klökas när lillan hade bajsat reagerar annars aldrig på de en symtom kanske
Tyvärr kom mensen idag morse! :-/
Bebislängtan då kom din mens tidigare