Bim i Nov, någon mer? :-)
Idag kom mensen ;-(. Får helt enkelt köra på nästa månad igen! Lycka till ni andra!
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Idag kom mensen ;-(. Får helt enkelt köra på nästa månad igen! Lycka till ni andra!
Jag väntar på äl fortfarande ingen " glad gubbe" har kommit och idag är de dag 18 min mens cykel är 29-34 dagar. Drygt att vänta men vi kör på ändån och hoppas på de bästa :). fast hade velat se den där förbannade gubben
Idag kom äntligen " glada gubben " på äl-test nu är de bara att köra och hoppas de tar sig
Har bim den 10e och det känns verkligen som en evighet dit.. Hoppas och håller tummarna att det tog sig :)
Ingen mens än! Så två dagar över :)
Jag fick positivt på äl-test i måndags (27e) Var första gången jag testade äl-tester!
Härligt att du fick en glad gubbe :) Hoppas att vi får plussa i mitten på månaden :)
Jag har ont i magen men har nog inget med graviditet att göra då jag precis haft ägglossning har ju 7- 11 dagar kvar till BIM
Nu kom mensen. Less.
Hur känner sig alla nu? 4 dagar kvar för mig, har typ lätt mensvärk när jag ligger på mage! Är jätte känslig och lättirriterad fortfarande vilket säkert tyder på att mensen är på g :-/ hur går de för er andra?
Jaa tänkte testa runt den 11e om inte mensen dykt upp