Inlägg från: Anonym (BIM 10-14 nov) |Visa alla inlägg
  • Anonym (BIM 10-14 nov)

Bim i Nov, någon mer? :-)

Mee skrev 2014-11-03 13:38:37 följande:

Här har kroppen bestämt sig för att ändra rutin igen. Har precis haft äl inte förra veckan som jag trodde efter förra BIM. Så har nu en lång väntan till BIM som är kring 17/11

Har du tagit äl-test när du vet att ägglossningen va senare ?
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    Mee skrev 2014-11-03 18:20:41 följande:

Känner mig alltså inte välkommen..

ingen svarar mig heller men skriver ändån
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-11-03 19:46:37 följande:

Vet inte om jag kan hålla mig heller haha XD hoppas ingen mens dyker upp för nån utav oss

Ja de får man hoppas ! Har ju tester hemma men är ju alldeles för tidigt att testa nu kommer ju garanterat visa - , men väntan är jobbig
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    Mee skrev 2014-11-03 20:21:00 följande:

Nej det har jag inte men har haft genomskinliga flytningar som är lite trådiga och så känns det i livmodern, typ krampkänningar.Hehe då kan vi skriva med varann ^^

Ok jobbigt när kroppen ändrar " rutin " ja precis haha
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    Mee skrev 2014-11-03 20:59:30 följande:

Ja verkligen! Har alltid kunnat nästan klocka mensen tidigare men nu så ville den inte vara på det planet :P gissar på att det har att göra med nytt jobb, nya arbetstider och så ^^

Har du regelbunden mens så du vet när du har äl och BIM? :)

Ja de har ju säkert påverkan på kroppen ! Nja har mellan 29-34 dagar mellan mensen men har inte haft fler än 3 menstruationer sen min senaste förlossning för snart 1 år sen. Jag använder äl- tester för och kolla när jag har äl.
    obalanserad skrev 2014-11-03 21:03:14 följande:

Beräknad mens 2a december nu, jävla cp mens 

• Anonym (BIM 10-14 nov)

Fick positiv äl- test i lördags och BIM någon gång nästa vecka. Vi har försökt sen min första mens i augusti ( efter förlossningen ) i augusti utan äl- test detta är andra månaden med tester vi prickade in äl förra gången men då blev de inget så hoppas tant röd inte visar sig nästa vecka.

• Anonym (BIM 10-14 nov)
    Mee skrev 2014-11-03 21:48:43 följande:

Okej, nästan som mig då. Har de senaste månaderna pendlat mellan 25-29 dagar mellan mensen.

Oj, bara 3 menstruationer? Hur kommer det sig tro? :O Skönt på ett sätt, slipper greja med mensskydd och dyligt. ^^ Fast förstår att det måste kännas skit speciellt nu när ni försöker få syskon! :O

Ammade rätt mycket fram till juli kan bero på det ammar fortfarande men bara morgon och kväll. Dottern har ju 4 syskon redan , men vi vill ha ett till barn och hoppas att de tar sig snart för är ju inte speciellt ung längre ( 38)
  • Anonym (BIM 10-14 nov)

Jaaa usch ja för väntan

• Anonym (BIM 10-14 nov)

Har Max 10 dagar till BIM dum som jag va gjorde jag ett test tok negativt men nu när jag skulle slänga tester ser jag ett väldigt svagt streck :-O men tiden va ju ute så kan inte lita på de men nu är jag ännu mer otålig haha

• Anonym (BIM 10-14 nov)
    Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-11-04 15:42:37 följande:

Va spännande! Jag vågar inte testa än även fast det är 3 dagar kvar för mig! Väntar till den 11e så har det gått 4 dagar över tiden :) hade nämligen en 4 dagars sen mens förra månaden hoppas den inte dyker upp för nån av oss!!

Ok jo va lite dumt och ta testet blev ju bara mer otålig nu . Jag har ju 6-10 dagar kvar till BIM tiden går helt plötsligt sakta
Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)