Bim i Nov, någon mer? :-)
Här har kroppen bestämt sig för att ändra rutin igen. Har precis haft äl inte förra veckan som jag trodde efter förra BIM. Så har nu en lång väntan till BIM som är kring 17/11
Här har kroppen bestämt sig för att ändra rutin igen. Har precis haft äl inte förra veckan som jag trodde efter förra BIM. Så har nu en lång väntan till BIM som är kring 17/11
Känner mig alltså inte välkommen..
Vet inte om jag kan hålla mig heller haha XD hoppas ingen mens dyker upp för nån utav oss
Nej det har jag inte men har haft genomskinliga flytningar som är lite trådiga och så känns det i livmodern, typ krampkänningar.Hehe då kan vi skriva med varann ^^
Ja verkligen! Har alltid kunnat nästan klocka mensen tidigare men nu så ville den inte vara på det planet :P gissar på att det har att göra med nytt jobb, nya arbetstider och så ^^
Har du regelbunden mens så du vet när du har äl och BIM? :)
Beräknad mens 2a december nu, jävla cp mens
Fick positiv äl- test i lördags och BIM någon gång nästa vecka. Vi har försökt sen min första mens i augusti ( efter förlossningen ) i augusti utan äl- test detta är andra månaden med tester vi prickade in äl förra gången men då blev de inget så hoppas tant röd inte visar sig nästa vecka.
Okej, nästan som mig då. Har de senaste månaderna pendlat mellan 25-29 dagar mellan mensen.
Oj, bara 3 menstruationer? Hur kommer det sig tro? :O Skönt på ett sätt, slipper greja med mensskydd och dyligt. ^^ Fast förstår att det måste kännas skit speciellt nu när ni försöker få syskon! :O
Jaaa usch ja för väntan
Har Max 10 dagar till BIM dum som jag va gjorde jag ett test tok negativt men nu när jag skulle slänga tester ser jag ett väldigt svagt streck :-O men tiden va ju ute så kan inte lita på de men nu är jag ännu mer otålig haha
Va spännande! Jag vågar inte testa än även fast det är 3 dagar kvar för mig! Väntar till den 11e så har det gått 4 dagar över tiden :) hade nämligen en 4 dagars sen mens förra månaden hoppas den inte dyker upp för nån av oss!!