Inlägg från: fröken grävling |Visa alla inlägg
  • fröken grävling

Tarotkort

FrökenCarlsson skrev 2014-10-19 20:54:21 följande:

Vad är det för kön på bebisen i min mage? :)

Kortet jag fick fram var tre i bägare, kortet gestaltar 2 kvinnor.
  • fröken grävling

[quote=74199451][quote-nick]Erizajo skrev 2014-10-19 20:52:46 följande:[/quote-nick]Kommer min man som är deprimerad må bättre nu när han äntligen börjat äta ny medicin?[/

Kortet jag fick fram var två i svärd. Kortet av gestaltas av en flicka som sitter med en katt i månskenet. Kortet speglar tillstånd av inre lugn ochharmoni.man är tillfredsställd med sig själv och de man har runt omkring sig. Det finns ingen anledning till oro. Lycka till

• fröken grävling
    Lonlely Wolf skrev 2014-10-19 21:26:07 följande:

Kommer jag att bli kär fler gånger?

Kortet jag fick fram var överprästen, det är det 5:e kortet i stora arkanan. Astrologiskt tecken är oxen. För relationer betyder detta kort djup andlig gemenskap, det är någon som är hängiven själens resa.fokus kommer ligga på själarnas sammansmältning.det kan vara så att det finns andra relationer som är viktigare just nu än en kärlekspartner.

Lycka till!
  • fröken grävling
    alexias mamma skrev 2014-10-19 20:52:37 följande:

Kommer den killen jag precis dejtade att vilja komma tillbaka till mig eller kommer jag att träffa någon ny?

Kortet jag fick fram var 6 i stavar kortet gestaltar en ung man och ett lejon. För en relation betyder detta kort stall energi som du och din partner har ägnat åt varandra har varit väl värt mödan. En stark känsla svart ödet har ett finger med i spelet för er ännu närmare varandra. Ni kan ha känt varandra i ett tidigare liv.

Hoppas du förstår något av detta. Lycka till :)
  • fröken grävling
    linser skrev 2014-10-19 23:28:05 följande:

Det här kanske är en helt sjuk fråga men det är mitt sista alternativ.

Jag hittar inte mina linser någonstans, dom var i huset en dag och borta den andra min fråga är kommer jag hitta dom eller ska jag bara köpa nya?

Kanske verkar vara en löjlig fråga men det handlar om linser för 6 månader, med andra ord väldigt dyra och jag vill inte ge upp hoppet än!

Hej!

Jag har aldrig försökt hitta borttappade saker förut. Men kortet jag fick fram var 10i svärd. Det kortet berättar att spelet är över, allt är förlorat. Man måste släppa taget om vad det än kan vara.

Kortet verkar inte så hoppfullt tyvärr. Hoppas du hittar din linser.
  • fröken grävling
    Anonym (T) skrev 2014-10-19 23:44:59 följande:

Kan du se hur min hälsa ser ut de kommande åren?

Och så vill jag fråga om det blir ändring i mitt arbete?

Tack på förhand!

Kortet jag fick fram var mynttian. Kortet står för rikedom, skörd, framgång, mästerskap

Det här kortet berättar att allt arbete du lagt nerfram till detta nu ska nu ge sin belöning. Med tålamod har har du lyckats styra ditt liv i enlighet och din innere vilja. Njut när du är på bergets topp och ge dig själv uppskattning för allt du åstadkommit hittills. Tillåt framgångens värmande och smått berusande känsla.
  • fröken grävling
    Liiz01 skrev 2014-10-19 22:53:03 följande:

Hur ser det ut med jobb för mig inom det närmsta?

Kortet jag fick fram var prinsessa i svärd.

Svärdprinsessan är född i Vattumannens eller tvillingarnas tecken. Sjärdprinsessan beskrivs som snabbtänkt och intelligent. Ditt yrkesval har troligtvis något att göra med rättvisa på ett eller annat sätt. Tiden är även inne att ta en risk, lärdomar kommer inte av sig själva, dom kommer ur erfarenhet. Lycka till
  • fröken grävling
    vampyria2 skrev 2014-10-20 09:45:30 följande:

Har jag hittat min själsfrände i min partner som jag har nu?

Kortet jag fick fram var bägarsexan kortet står för njutning, åtrå, lustkänsla och attraktion.

För relationen betyder detta kort att man nu har tillfälle att njuta, av sin partner på många olika sätt. Det finns en värme mellan er som ni kan ta till vara på. Passa på att leva ut era fantasier tillsammans.
  • fröken grävling

[quote=74203047][quote-nick]mammatill3underbara skrev 2014-10-20 14:12:48 följande:[/quote-nick]Ska jag fortsätta på den vägen jag går nu?[/

Kortet jag fick fram var bägarfyran kortet beskriver ett tillstånd som kan liknas vid en graviditet. Kortet berättar om de nio månader det tar innan babyn som växer är moget att födas. Är det inte en baby på väg kan det vara någonting annat som växer och skapas i det undermedvetna. Det är viktigt att du tillåter dig att slappna av och drömma, det är då de kreativa idéerna kommer. Ha tålamod.

Svar på tråden Tarotkort