Tarotkort
Vad är det för kön på bebisen i min mage? :)
Vad är det för kön på bebisen i min mage? :)
Jag fortsätter i morgon, godnatt :)
[quote=74199451][quote-nick]Erizajo skrev 2014-10-19 20:52:46 följande:[/quote-nick]Kommer min man som är deprimerad må bättre nu när han äntligen börjat äta ny medicin?[/
Kortet jag fick fram var två i svärd. Kortet av gestaltas av en flicka som sitter med en katt i månskenet. Kortet speglar tillstånd av inre lugn ochharmoni.man är tillfredsställd med sig själv och de man har runt omkring sig. Det finns ingen anledning till oro. Lycka till
Kommer jag att bli kär fler gånger?
Kommer den killen jag precis dejtade att vilja komma tillbaka till mig eller kommer jag att träffa någon ny?
Det här kanske är en helt sjuk fråga men det är mitt sista alternativ.
Jag hittar inte mina linser någonstans, dom var i huset en dag och borta den andra min fråga är kommer jag hitta dom eller ska jag bara köpa nya?
Kanske verkar vara en löjlig fråga men det handlar om linser för 6 månader, med andra ord väldigt dyra och jag vill inte ge upp hoppet än!
Kan du se hur min hälsa ser ut de kommande åren?
Och så vill jag fråga om det blir ändring i mitt arbete?
Tack på förhand!
Hur ser det ut med jobb för mig inom det närmsta?
Har jag hittat min själsfrände i min partner som jag har nu?
[quote=74203047][quote-nick]mammatill3underbara skrev 2014-10-20 14:12:48 följande:[/quote-nick]Ska jag fortsätta på den vägen jag går nu?[/
Kortet jag fick fram var bägarfyran kortet beskriver ett tillstånd som kan liknas vid en graviditet. Kortet berättar om de nio månader det tar innan babyn som växer är moget att födas. Är det inte en baby på väg kan det vara någonting annat som växer och skapas i det undermedvetna. Det är viktigt att du tillåter dig att slappna av och drömma, det är då de kreativa idéerna kommer. Ha tålamod.