Inlägg från: fröken grävling |Visa alla inlägg
  • fröken grävling

Tarotkort

Lyn1 skrev 2014-10-19 18:21:26 följande:

Hej, min fråga är: när föds hon?

Kortet jag fick fram är 5 i stavar. Kortet gestaltar 2 män i kamp. Hon kan födas i månad 2 dvs februari eller 5 dvs maj. Eller att det betyder 2015. Hoppas det säger dig något :)
  • fröken grävling
    Mammamelle82 skrev 2014-10-19 19:20:38 följande:

en till fråga om det är ok? kommer vi få en tvillinggraviditet eller engraviditet nästa gång vi skaffar barn?=)

Absolut

Kortet som jag fick fram är prinsessa i svärd, född i Vattumannens eller tvillingarnas tecken. Det verkar inte vara en tvilling graviditet, men en tjej. Lycka till
  • fröken grävling
    Satisfaction skrev 2014-10-19 19:22:26 följande:

Får jag ett jobb snart??

Kortet jag fick fram är 5 i bägare. Kortet står för besvikelse, missräkning, hopplöshet. Detta kort avspeglar känslor som du känner. Jag håller mina tummar för att du hittar ett jobb snart och håll hoppet uppe.
  • fröken grävling
    Anonym (fundersam) skrev 2014-10-19 19:25:36 följande:

får jag fråga en sista fråga för min vän?

är denna killen som hon träffar nu, är han den rätte och kommer dom gifta sig?

Kortet jag fick fram var 9 i bägare. Kortet gestaltas av en man och en kvinna som tittar ömt på varandra. Kortet står för harmoni, jämnvikt, balans, sinnesro, karisma. För relationen betyder kortet att man har goda chanser att leva i tvåsamhet. Relationen är lugn och mogen. Kortet kallas även önskekortet. Hoppas din vän får ett lyckligt förhållande.
  • fröken grävling
    Satisfaction skrev 2014-10-19 20:01:19 följande:

Tack för svar även om det inte var vad jag ville höra.

Då undrar jag hur det utvecklar sig med killen jag dejtar. Förhoppningsvis ett mer positivt svar på denna fråga.

Kortet jag fick fram är nio i stavar. Kortet gestaltar en ung stark man. Betydelse: stark, balanserad personlighet med mycket ying och yang. För relationen betyder detta kort att ni kan gå djupare in i er relation, ni är nu redo att se varandras olika sidor även de mörka, utan att bli skrämda.

Lycka till med er relation.
  • fröken grävling
    lakrits77 skrev 2014-10-19 20:27:47 följande:

Har jag valt rätt yrke?

Kortet jag fick upp är kung i stavar. Kortet står för dynamik, intensitet, kraftfullhet. Stavkungen är född iöejonets eller skyttens tecken. Kortet säger att detta är den givna ledaren, kvicktänkt uthållighet, pondus,intution. Yrken som hör till detta kort är visionär, arméofficerare, filmressör, kirurg.allmänt en chefsposition passar.

Hoppas du känner igen något/ får svar.
  • fröken grävling
    bellos skrev 2014-10-19 20:32:15 följande:

Kommer jag bli gravid iår?

Kortet jag fick fram var överprästen, det är det femte kortet i stora arkanan. Astrologiskt tecken är oxen. Kortet betyder andligt ledarskap invigning, ödmjukhet. Jag tolkar kortet som positivt, och hoppas att du blir gravid i år. Svårt att tolka kortet mot din fråga. Lycka till
  • fröken grävling
    kasovi skrev 2014-10-19 20:40:08 följande:

Kommer jag att få barn nästa år? I så fall, vilken månad?

Kortet jag fick upp är 8 i pentagram, kortet gestaltas av en vacker kvinna. Kortet står för uthållighet, försiktighet, ömhet. Kortet beskriver mycket om moderns kärlek och att lita på sig själv. Tolkningen är din. Jag skulle tolka kortet att du kommer få barn i augusti nästa år. Eller inom åtta månader. Lycka till
  • fröken grävling
    mp90 skrev 2014-10-19 20:47:50 följande:

Jag är gravid med mitt andra barn i v 18! Vilket kön är det?:)

Kortet jag fick fram var prins i stavar. Alltså en pojke.
  • fröken grävling
    Helenmedh skrev 2014-10-19 21:02:18 följande:

Vilket kön har barnet i min mage? :)

Kortet jag fick fram är 2 i pentagram. Kortet gestaltas av en pojke. :)
Svar på tråden Tarotkort