Malinka87 skrev 2015-02-06 09:39:45 följande:
Då var det dags för testdag imorgon. 2 lååånga veckor har gått. Tant röd har hållt sig borta. Symtom, nja. svårt att säga vad som är vad. Men imorgon vet jag :) Dessa grav-test, som de senaste fyra åren visat minus, är ju inte mina bästa vänner direkt. Så det är med skräckblandad förtjusning. Verkligen. Tur att det är lördag och att vi har helgen på oss att smälta resultatet oavsett.
Hoppas ni andra oavsett vart i behandling ni befinner får lite ro i helgen.
Kram!
Håller verkligen tummarna för dig och hoppas på ett plus imorgon!

Etta skrev 2015-02-05 20:24:23 följande:
Åh, så skönt att höra att det kändes bättre denna gång! Håller alla tummar nu!
Ingentingviktigt: Jag uppfattade inte att de la speciellt stor vikt vid ens jobb, det var läkaren som frågade oss liksom i förbifarten vid första besöket bara. Har faktiskt inte ens tänkt tanken på att de skulle kunna neka en, det måste väl vara ganska extrema situationer typ drog-eller alkoholmissbruk tänker jag! Jag tyckte inte de gick igenom vår livssituation speciellt ingående heller. Hoppas det går bra för er!
LadyMaria: håller tummarna för att det går vägen, är ju ändå rätt många dagar kvar till mån!
Jag ska på ul i morgon o får då förhoppningsvis svar på när det blir ÄP. Idag har jag dock haft som ägglossningsflytningar så blivit skitnojig att äggen ska lossa av sig själv! Tycker det verkar osannolikt med all kontrollerad medicinering men måste ju kunna hända?
Lycka till på dagens VUL!

LadyMaria skrev 2015-02-05 14:35:16 följande:
Hej pinglor!
Börjar bli riktigt otålig nu...
Tidigare har jag alltid fått mens på RD 12 som är samma som 14 dagar efter ÄP/ÄL.
Denna gången har jag en Blastocyst och är på RD 10, och det var 16 dagar ÄL (ostimulerad FET) Men grav testerna visar bara minus :(
Officiell testdag är på måndag... men borde det inte ge ett svagt utslag nu om det är nått?!
Hur har det gått för er innan? har er mens kommit senare med Blasto?
Hoppas på att du bara testat för tidigt och är låghormonare...