Vi med BF Juni 2015
Idag kl 9 är det inskrivning för mig, ska be henne lyssna efter hjärtljud. Med sonen gick det att höra i vecka 10 så jag håller tummarna att hon är lika snäll denna gång!
Påtal om träning, är det något jag verkligen saknar och ska ta tag i så fort min energi kommit tillbaka. Tränade hårt efter sista graviditeten och toughtest var på to-do list 2015 men det fick jag glatt stryka.
Nu är det lite fullt upp med flytten, sista veckan i lägenhet. Men värsta tröttheten har ändå lagt sig så det är bara att köra på :)
Hur mår ni andra? Illamående eller helt ljuvligt? ;)
Vad tror ni det gömmer sig i magen? Jag tror det är en liten lillasyster. Har ni betättat åt storasyskon? Jag ska nog berätta idag efter inskrivningen till dottern på 6 år, sonen har jag berättat åt men han förstår ju inte :p
Roligt. :) Fick du lyssna på hjärtljuden?
Vad skönt att de släppt lite med tröttheten nu när ni flyttar :) Jag mår jätte illa och kräks sen är jag sjukt orkeslös, så tur man är sjukskriven.
Jag har redan berättat för dottern, men hon förstår ju inte heller. ;) Jag tror vi kommer få en till flicka :) Men vore ju skoj med en pojke, så man får en av varje, för jag vette tusan om jag orkar med en graviditet till, puuh!
Fick du datum för RUL idag? :)