Vi med BF Juni 2015
Hallå hur mår ni?? Här har illamåendet och tröttheten kommit bara på någon dag, fyfan och vi som ska till Ullared imorrn, bara 120mil t/r :p
Hallå hur mår ni?? Här har illamåendet och tröttheten kommit bara på någon dag, fyfan och vi som ska till Ullared imorrn, bara 120mil t/r :p
Emtfb lyllo dig :O har bokat 6 resor dit under hösten och har inte kommit iväg ändå :(
Nu är de bokat 13/11 så jag hoppas!
Haha ja, men det är ju höstlov så det var såååå jävla mycket folk! Sen mådde jag pissdåligt, svag i kroppen och illamående som fan, så det blev ingen bra resa alls, men jag fick hem mycket bra saker och jag är nöjd med handlingen trots mitt mående.
Åh, avis, jag vill dit igen jag, haha! Men nu får det vänta tills våren
Å nej va jobbigt :(
Egentligen har jag en ullareds regel att aldrig åka senare än 14oktober för de är då de är hysteri där nere :/
Januari-april har man nästan hela stället för sig själv! :D
Jag jobbar inom tung industri på ett väldigt litet familfamilje företag!
Ja jag brukar göra ullared ca 3-4 ggr per år :)
Nja jag har 45 mil enkel väg ;)
Vart har alla tagit vägen i tråden? :O
Åh allt kom inte med...
Men då får du havandeskapspenning? Du kanske får gå hem mycket tidigare endå, tänkte på att de va tung industri?
Heeej, hoppar gärna in här! Testade i en annan tråd men där va det typ ingen aktivitet å i en annan tycker jag de kommit alldeles för många sidor för att jag ska orka läsa igen lite haha. Jag gick in i vecka 10 igår, har en son & ett missfall sen innan. Varit väldigt mycket mer nojig denna gången än första gången med sonen men det kan ju också bero på mf som jag fick för ungefär 1 år sen. Känns mycket lättare när man kommit förbi mf-veckan iaf! Så hur mår ni allihopa? Känns inte som att någon kan vara lika trött som jag just nu.. Haha.
Välkommen! Här är det lite halv segt också, kanske kommer igång snart :P Hur gammal är sonen? :) Alltså jag har typ 2 dagar då jag mår super illa och spyr och är sjukt svag i hela kroppen, sen har jag 2 dagar då jag mår jätte bra, lite små illamående bara.. Sen kommer dom där 2 dåliga dagarna och så fortsätter de så.. Så det känns rätt skönt, att man har bra dagar också. :)
Usch tröttheten verkligen tär på en.. Hoppas det går över snart. :)
Idag fick jag lergigan comp utskrivet, så nu hoppas vi på underverk! Idag skulle de även varit min första arbetsdag, sen 1,5år hemma med min dotter, meeeeen va tvungen att sjukanmäla mig, är så jävla matt och svag i kroppen! Vette tusan hur jag ska klara att jobba när jag känner mig så här?!
Hur mår ni andra?
Inget vul för mig..
Jobbigt med illamående! Jag är också så sjukt orkeslös, känner mig konstant trött. Ligger i sängen vi nbio varje kväll, spelar ingen roll hur mycket jag sover.. Hoppas det går över snart.. Tror jag gick in i vecka11 idag, men har eg ingen aning..
UL blir väl efter jul/nyår nångång, inget VUL här. Blir kul att få veta ett ca datum.
Har även köpt hus så flyttar om två veckor, och har inte ens börjat packa. Orkar ingenting! UH!
Nej jag va inte sjukskriven sist, bet ihop då, men det orkar jag inte denna gång, känns lite värre. Fast nej, jag tror inte de är så svårt egentligen, spyr man mycket och inte har nån ork, så tror jag absolut inte att det är svårt.
Fick iaf sjukskrivning 14 dagar till och börja med, så himla skönt och lättande!!
Jag går in i v. 11 imorrn :) Så det är väl inte så långt kvar med kräks och orkeslöshet får vi hoppas :P
Okej ja det är ju också jobbigt, att inte kunna sitta närsom. Ja kassan måste ju va bra, då kan man ju ta det lugnt och framförallt få sitta. skönt!