vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Uppdatering från bb:
Allt gick jättebra igår. På fm blev jag tvåbarnsmamma. Han skrek direkt när han kom ut. Och var vid första anblicken inte ett dugg lik storebror. Han sover och äter mest. Och bajsar klisterbajset. Jag njuter mest men saknar magen och sparkarna lite ändå nu. Jag som klagat så.
Jag tycker snittet och allt känts jättebra och är väldigt nöjd med mitt val. Troligen hemgång imorn om bebisen mår bra i viktuppgång mm. Det blir strax läkarundersökning men han fick höga poäng vid födelsen så allt är nog bra.
Nu tycker jag tiden som gravid och all väntan bara tre a swichade förbi ändå. Nu ska jag fokusera på att njuta av hans första tid och få familjelivet att funka med två. Fasar för om storebror tycker det är jobbigt.
Jag är lycklig och allt känns rätt.
Skönt för dig att det känns som graviditeten gått fort ändå och imponerande att du redan saknar magen. Haha, jag går fortfarande och känner mig överlycklig över att inte vara gravid längre och jag får panik av bara tanken på att vara det igen. När jag ser någon gravid vagga fram är jag så tacksam att det inte är jag.
Det kommer säkert gå bra med storebror, ska bli kul att höra hur han reagerade.