vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Å vad härligt! All lycka till Er!!
Å vad härligt! All lycka till Er!!
Cayenna hur gammal är storebror? Tycker du denna graviditet är lik den förra?
Cayenna hur gammal är storebror? Tycker du denna graviditet är lik den förra?
Hur är det för dig Hannah8401?
Dagen för kub här och maken har åter fått magsjuka. Kräkts sedan igår . Sonen är helt inställd på att då komma till mormor idag då vi tagit det väldigt lugnt ett par dagar nu vid nyår. Och låta honom vara hemma med sin pappa som spyr är mindre kul. Så blir nog att jag får gå själv. Usch. Vet ej om jag pallar det .
Jag gick på KUB själv, sambon fick förhinder ca 1 timma innan. Jag var så nervös så jag började gråta så fort jag kom in i undersökningsrummet men hade en fin BM som gav mig en stor kram och sa att vi gör det här tillsammans, hon och jag.
Det blev en fin stund och även om jag var nervös inför siffror etc så var det ju sååå mäktigt att få se bebisen (tycker KUB slår RUL alla gånger eftersom man ser hela bebisen liva om).
Du kommer fixa detta galant!
Kl 11 idag. Ja det blir så att jag går själv. Vi har fått något konstigt magvirus. Sonen hade utdragen magsjuka på 5 dagar då en av dagarna var han bra. Maken var pigg i helgen men sedan började det från andra hållet. Han har fått gått på toa var 20-30 min i tre dagar. Men igår kväll började han kräkas igen.
Nu är jag inställd på att det ska gå bra. Men kanske börjar gråta jag med pga all anspänning.
Trodde jag skulle börja gråta innan bm kom. Satt där själv och kände mig ensammast i världen. Men bm var inte allt omsorgsfull utan mer som en robot . Förstår att hon hade det jobbet. Så blev inte så personligt. Allt såg fint ut iaf . Blev helt yr när jag gick hem över stan, så sök spänning är det nog som släpper nu.
Imorgon är det enligt min app 100 dagar till BF så på söndag är jag nere på tvåsiffrigt!
Tack snälla ni. Vi berättade för sonen idag. Han blev så glad att han satt och hoppade och skrattade på stolen. Vi flyttade i våras till en 4a. I början sa han att fjärde rummet kan vi renovera till barnrum om han får syskon. När månaderna gick sa jag till slut att vi önskar oss jätte gärna syskon men ibland kan det vara svårt att få. Efter det har han undrat när vi ska renovera gästrummet. Men ikväll ville han gå in där och sa att han vill gärna ha det rummet så kan bebisen ha det som är närmast köket. Så många tankar i det Lilla huvudet