vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Du är ju verkligen nära rul och halvtid, försök tänka på att allt sett bra ut so far. Och du har börjat känna bebisen.
50% avklarade, whoho! Dock är det troligtvis mer än 50% då de två små kommer att snittas ut tidigare men ändå
Tjejer. Ni har ju kommit en bra bit längre än mig. Men måste fråga hur ni mådde första tiden. Jag känner mig överkör av en ångvält. Trött så jag känner mig sjuk. Smått illamående när jag inte äter, huvudvärk och humöret är på topp (eller inte, haha min make går utstå en hel del).
Tröttheten är värst. Sov egentligen ej så mkt inatt då sonen hade feber och yrade. Men vi lade oss och tittade på film på dagen och jag sov konstant. Och nu har jag orkat hålla mig vaken så här länge. Igår lade jag mig 19,30. Tänker om jag kanske håller på att bli sjuk. Men ej förkyld som grabben och maken varit. Nyfiken hur ni mådde?
Håller med om det ni skrev förut att med motgång uppskattar man mer det man har.
En fråga är jag knas om jag köper ett sådant gravtest som visar antal v man varit gravid, om någon v. Usch gå å är nojig och vill få bekräftelse på att det går åt rätt håll .
Varit hemma idag och pluggat och tagit det lugnt. Mentalt inställd på att det nog inte blir någon bebis. Sen gick jag för att hämta sonen och var väl igång i 30 min ute. Kom hem med världens illamående. Så nu hoppas jag inte igen.
Tack för allt stöttning och förståelse . Så härligt att läsa om att ni kommit så lång. Härligt tjejer. Än tänker jag mig ej gravid och kom på efter ett tag att jag fick tacka nej till ostbricka.