vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Tack alla <3 Man är ju sin erfarenhet tyvärr. Jag hoppas ändå. Nångång måste det vara min tur.
Tack alla <3 Man är ju sin erfarenhet tyvärr. Jag hoppas ändå. Nångång måste det vara min tur.
Jag fortsätter småblöda men hittills mindre idag. Hoppas det stannar av. Får bara hoppas att det går bra ändå.
Välkommen vecka 9! (8+0 idag) Läste i min grav-app (som jag vågat ladda ned fast jag sa att jag skulle vänta) att illamåendet ofta börjar släppa i v12 (11+) så nu har jag tre veckor dit. Det är hanterbart med tabletterna på morgon fram till efter lunch nångång. Sen mår jag illa fast jag äter tabletterna men jag slipper spy.
Har jättesvårt att få i mig vätska. Tvingar i mig vatten men hade gärna haft nåt som smakar men vill inte pga sockret. Lägger nån skiva ingefära eller äpple för att få smak på vattnet och det är lite bättre.
Oj vad gnällig jag låter...sorry!
Jag är fortfarande gravid iallafall Får se hur det går. Allt såg bra ut idag så får vara glad för det.
Godmorgon
Går in i v 7 (6+0) och börjar må alltmer illa . Inatt vaknade jag kl 03 och nästan kräktes. Kunde inte somna om heller. Gissa vem som är zombie på jobbet?
Hur går det för er andra?
Idag går jag in i vecka 11. Nu känns det äntligen som att jag kommit en bit framåt och att det inte är så långt till kubet. Om kubet går bra så kommer jag börja glädjas.