vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
De bruna flytningarna är tillbaka :( blir att ringa BM imorgon o se om jag kan få ett ul, känner mig rätt orolig :(
De bruna flytningarna är tillbaka :( blir att ringa BM imorgon o se om jag kan få ett ul, känner mig rätt orolig :(
De trodde inte det skulle va någon fara men jag fick tid för ul på fredag.. Nu ska man bara härda ut tills dess.
Ej varit inne på en dag men ser oro och tråkiga besked . Denna tråd finns på något vis alltid med en och när det är jobbiga besked skickas en extra tanka. Många kramar
Måste bara fråga er en sak, precis innan och inunder tiden jag plussa hade jag molvärk rätt ofta.. Nu idag är jag i v 4+6 och känner i princip ingenting mer än att jag he ont i ländryggen.. Och att jag är trött, vet inte om tröttheten beror på en graviditet eller att jag inte sovit så bra o jobbat mycket det sista!! Hur kände ni er? Från en orolig Karro!!!
Åh så underbart att höra ! Kunde de ge någon förklaring? Ikväll får ni njuta!!
Undrar av er som kommit längre. När började ni känna av fostret. Är i v 15, 14+3. Längtar så. Hugger till ibland i magen men hoppas det inte är ngt konstigt. Första mamma byxorna inhandlade igår. Och ska shoppa över nätet lite mer ikväll
Usch. Nu måste jag bara skriva av mig. Kommit i svacka. Känns nu overkligt att jag är gravid. Tror nästan inte det ska gå vägen. Har berättar för några kollegor då de började undra i fre och tänkte att nu ska det inte vara hemligt. Kommer gå vägen och om det blir ett sent mf så kommer de ändå få reda på det då jag kommer må mkt dåligt. Men nu har flera andra hört av sig på fb (kollegor på andra plan i huset) och undrar så där är det nu offentligt. Fy. Mår skit för det. Maken tycker jag inte ska tänka som jag gör. Han menar att det spelar väl ingen roll om folk vet nu och sonen vet ju och berättar åt höger och vänster. Men känns ändå jobbigt och nu känner jag inte av ngt av graviditeten vilket gör det mer overkligt.
Hej tjejer! Känner som många här att rul blir avgörande. Jag kan inte njuta av detta redan nu. Och nu när jag inte känner något i magen och illamåendet är borta så är det som det är.
Måste bara fråga, är det fler som har huvudvärk? Jag får huvudvärk efter lunch. Försöker mota direkt med panodil men blir bara värre och värre tills jag har migrän. Varit så hela v. Försökt ringa bm. Men jobbat denna v och ringer jag vid 10 är kön full
Hej tjejer
Ser att ni pratar om huvudvärk. Har haft riktigt ont de senaste veckorna , nästan som migrän . Blev nästan rädd för det aldrig gick över..,nu är det bra igen tack o lov.
Har glada nyheter: Rul gick jättebra och det verkar bli en liten flicka:) vi är så glada :))
Tack för alla svaren om huvudvärken. Verkar vara vanligt. Sen har jag hållt ensidig kost denna v då våra magar blev hel konstiga efter vår magsjuka i julas. Så bara kokt mat. Mest grönsakssoppa.
Varit på ett snabb besök till bm idag. Har fått som framfall efter mina långa toabesök . Känns för jävligt. Hon kunde ej svara på om det går tillbaka efter förlossningen när muskulaturen inte blir lika elastisk. Känner nu att jag ej kommer orka vara gravid en gång till. Kroppen "förfaller". Men maken är inte med på det spåret, än . Han är inne på tre. Men tror han kan ändra sig när bebisen kommit ut och när den rusar runt vid 1 års ålder .