vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Hej tjejer. Då fick jag det efterlängtade plusset igår. Kan inte riktigt ta till det ännu. Försöker leva i nuet och inte tänka för mycket på framtiden. Nästa v hade vi tid till rmc. Fick omboka förra v besök då tiden ej passade. Avvaktar dock tills på mån och avbokar. Svårt att ringa så privata samtal på arbetstid.
Då det nu var 6 år sedan jag var gravid med sonen men däremot nästan exakt ett år sedan vi plussade med mf så minns jag inte riktigt första v under en "normal" graviditet. Ikväll började det krampa på hö sida efter jag hade hållt på massor här hemma med vanliga bestyr. Mola har jag känt av tidigare idag och drar mig till minnes att det var molande jag kände med sonen. Kraftig mensvärk. Men detta blir jag osäker på. Vid mf hade jag krampande värk dagarna innan och sedan kom en mkt kraftig huggande smärta dagen innan jag började blöda.
UH. Känns som om man kommer inte vara avslappnad förrän man varit på ul och närmar sig v 20. Kul att få hoppa in här även om många nog kommit en bit på vägen nu