• Svar på tråden Nya BF Februari 2015!
  • Slumpan

Finns ju en tråd som kan vara kul att länka till i TS kanske, BF februari 2015 - BILDTRÅD. Kan inte få fram länken från mobilen :)

• praliin

24 år och bor i Lund med sambo och väntar första barnet (flicka) som är beräknat till 4 februari :)

• akbejan

32 år, bf 24/2, 3:e barnet, Smålandsstenar.

Rul 1/10, har inte bestämt om det ska bli en överraskning eller inte ännu.

• akbejan

Finns mest i bakgrunden och läser vad ni andra skriver. Har en jobbig graviditet med massor av illamående, svårt med mat och viktuppgång, och väldigt stressigt på jobbet. Blir troligen sjukskriven på heltid imorgon. Så jag skriver inte mycket för det känns som jag gnäller mest

• mocha8676
    akbejan skrev 2014-09-25 14:40:38 följande:

Finns mest i bakgrunden och läser vad ni andra skriver. Har en jobbig graviditet med massor av illamående, svårt med mat och viktuppgång, och väldigt stressigt på jobbet. Blir troligen sjukskriven på heltid imorgon. Så jag skriver inte mycket för det känns som jag gnäller mest

Oj! Stackars dig. Sj mår jag oförskämt bra :)
  • SkogsstjärnN

Vad blir du sjukskriven för? Samma här nämligen och jag försöker vara envis men vette fan.
  • Slumpan

Finns mest i bakgrunden och läser vad ni andra skriver. Har en jobbig graviditet med massor av illamående, svårt med mat och viktuppgång, och väldigt stressigt på jobbet. Blir troligen sjukskriven på heltid imorgon. Så jag skriver inte mycket för det känns som jag gnäller mest smile5.gif

Helt ok att gnälla om man behöver det också!! Inte konstigt när du mår så, usch lider med dig.
  • kajog

Efter några jobbiga år med IVF behandlingar så väntar vi första barnet BF16/2.

Svar på tråden Nya BF Februari 2015!