• Svar på tråden Nya BF Februari 2015!
  • Jujusma

Bara följt tråden fram tills nu utan att skriva. Gift, 29 år, bor i Kristianstad och väntar andra barnet. Bf 14/2.

• kiriaki
    Amber82 skrev 2014-09-25 19:49:04 följande:

Kiriaki: ser att även jag missat att skriva min ålder, jag är 32 så du får gärna lägga till det om du ändå ska uppdatera listan

oops! Fixat!! :)
  • kiriaki
    akbejan skrev 2014-09-25 15:46:41 följande:

Om jag förstått det rätt så är det för graviditetskomplikationer och stress. Har haft huvudvärk i tre veckor. Får veta mer imorgon. Min barnmorska är orolig för att alla problem jag har leder till att jag blir utsliten. Tog ett väldigt långt besök hos henne för att jag skulle erkänna att hon har rätt.

Uschda.. Hoppas du mar battre snart! Det ar sa svart att njuta av graviditeten nar man mar skit :( Har inte matt bra alls sjalv men nu i v.22 borjar det bli battre.. maste dock dricka minst 3 liter vatten per dag for att kanna mig okej :/
  • LucyS

24 år, stockholm, första barnet, BF 13/2-15, väntar en flicka Solig

Hmm djuren har redan intagit sina platser. Oskyldig

• örnen

Just det, väntar en flicka!

Va inne hos bm för blödning idag (v21) men fick höra hjärtat och allt verkade bra. Tog hb, trodde verkligen det va för lågt, är ett vrak den här veckan men nej, 120, va perfekt. Så tröttheten är väl nåt annat.

• Slumpan
    kiriaki skrev 2014-09-25 18:43:41 följande:

Okej sahar ser listan ut just nu! tankte vanta med att lagga upp den tills alla gjort sina RUL Glad

Embr - 25 år, första barnet, BF 2/2- överraskning - Sambo och bor i Helsingborg
    kiriaki - 30 år, andra barnet, BF 2/2 - Pojke - Gift och bor i Södra Kalifornien (från Norrbotten)
    praliin - 24 år, första barnet, BF 4/2 - Flicka - Bor i Lund med sambo
    elless - 25 år, första barnet, BF 8/2, Pojke - Bor strax utanför Vimmerby, Småland
    Mymlisen - 32 år, andra barnet, BF 9/2 - Flicka - Bor i Gävle
    Amber82 - andra barnet, BF 9/2 - överraskning - Bor i Gävle
    Johannaa3 - 25 år, andra barnet, BF 11/2 - överraskning - Bor i Nyköping
    jemo2014 - 30 år, första barnet, BF 12/2 - överraskning - Gift och bor i Stockholm 
    Sezzie - 23 år, första barnet, BF 13/2 - Vet snart! - Gift och bor i Norrköping
    Slumpan - 29 år, första barnet, BF 14/2 - Pojke - Bor i Skara
    Mariiiah - 26 år, andra barnet, BF 18/2 - överraskning - Bor i Norrbotten
    mocha8676 - 27 år, första barnet, BF 19/2 - Flicka - Bor utanför Karlstad <3
    Johannniii - 23 år, tredje barnet, BF 21/2 - överraskning - Gift och bor i Halmstad
    Saken86 - 28 år, första barnet, BF 22/2 - Flicka - Bor i Norrbotten
    Johanna1988 - 26 år, andra barnet, BF 23/2 - Flicka 
    Loncelot - 31år, tredje barnet, BF 26/2 - överraskning - Bor i Stockholm
    Tack och bra jobbat både med ny tråd och lista! Tack för att du tog tag i det :)
  • Slumpan
    chatrine1986 skrev 2014-09-25 18:59:33 följande:

Heej..

Bor i Skara.

Väntar 2a barnet den 24/2 Ska på UL den 1/10

Hej!

Kul med en till från lilla Skara ;)
  • kiriaki
    örnen skrev 2014-09-25 20:55:13 följande:

Just det, väntar en flicka!

Va inne hos bm för blödning idag (v21) men fick höra hjärtat och allt verkade bra. Tog hb, trodde verkligen det va för lågt, är ett vrak den här veckan men nej, 120, va perfekt. Så tröttheten är väl nåt annat.

Lagt till dig ocksa! :) 

Jag ar i v. 22 var inne pa akuten i sondags med blodning, allt var finfint har ocksa som tur var! Dom sa att om jag lyft tungt sa ar det nog darfor det borjade bloda.. hade lyft sonen sa nu blir det inget mer sant! Glad

Slumpan skrev 2014-09-25 21:11:17 följande:
    Tack och bra jobbat både med ny tråd och lista! Tack för att du tog tag i det :)

Tack snalla du! Har uppdaterat listan nu eftersom, vet inte nar sista av oss har RUL men nagon hade 9 oktober sa efter det aker den nog upp om ingen nu har senare :) Har mitt imorgon. Ska bli sa kul att se lillen!!! 

• elless

Nu har vi äntligen "kommit ut" (även fast de som träffat mig inte kan missa min kula! Gravid

MF v. 5+2 (20140506) I BF 20150208
Svar på tråden Nya BF Februari 2015!