Nya BF Februari 2015!
Så länge man känner av rörelser är det ingen fara, alla barn är olika aktiva, son son var jättelugn medans mina döttrar lever rövare i magen...
Så länge man känner av rörelser är det ingen fara, alla barn är olika aktiva, son son var jättelugn medans mina döttrar lever rövare i magen...
Jag brukar sova hur bra som helst men inte nu. Vaknar tidigt och kan inte somna om.
Har svårt att äta. På grund av depression. Äter nästan ingenting :( livet känns jävligt sugigt just nu och jag vet inte vad jag ska göra åt det :(
Alla talar om för mig vad jag ska göra men har lixom ingen motivation till att leva.
"Glad tjej". Ja ja ja hoppas verkligen de blir bättre snart.
Ni som blivit sjukskrivna. Hur lång tid tog det från det att sjukskrivningen kom in till FK tills att ni fick besked om de beviljade er sjukersättning för den perioden?
Hej... jag väntar fortfarande. blev 50% sjukskriven den 16/9 fram till den 18/10 sen 100% men har fortfarande inte fått några pengar..
men hoppas att jag får de denna månaden.
Grattis till Lägenheten..
Har haft sammandragningar nu på kvällen känns inte kul, men har som tur är börjat lugna sig...
Hur känns sammandragningar? Och hur vet man att man har det?
Så helst ska man klocka dom så när man väl ringer o kollar med fl kan man säga på ett ungefär hur länge "mensvärken" varar och med vilka minuters mellanrum.
Samma här! Det blev riktigt obehagligt ett tag men det har gått över nu!
Jaha?
Men jag har alltid trott att mensvärken är för att bebisen växer och att det är växtvärk. Så sades det ju i början!
Ojdå. Men vad bra då kan jag ha det i åtanke hädanefter
Det är bra du ringer och hör dig för. Och att ha rätt nr är ju a och o när det drar igång.
Annars kan man ha fler förvärkar tidigt som omföderska. Visst vängar du tredje nu?