Nya BF Februari 2015!
Kan inte alla lägga till var man bor??
Bf 21/2, 3e barnet. Kön okänt. 23 år, gift och bor i Halmstad
Kan inte alla lägga till var man bor??
Bf 21/2, 3e barnet. Kön okänt. 23 år, gift och bor i Halmstad
Åkte in till akuten igår med extrema smärtor i magen... Visade sig att vara njursten... Blä!! Så behandlad med kramplösande (vilket man inte alls vill ha när man redan "läcker" när man nyser) ... Ont så in i h-vete gör det när anfallen kommer... Sömnen inte alls trevlig.. Inga fler sjukhusbesök nu!! -.-
Kanske inte passar in.. Men ligger här och fäller tårar för att tiden går så fort. Helt fantastisk är framtiden men det som ligger bakom är saknat! Och nu är min son 1 år. Snart blir han också storebror!! <3
Nog kan ni val ga ifran regeln om ni hittar nagot ni gillar! Vi funderade pa 3 namn men har i USA ar det ju himla krangligt alltsa.. Jag heter tex Sara Anna Maria, med Anna som tilltalsnamn.. Det ar helt jakla omojligt att fa dom att forsta att jag heter ANNA och inte mitt FORSTA namn. Herregud. Alla myndigheter anvander Sara trots att jag upprepade ganger forklarat att det inte ar mitt tilltalsnamn sa inget stammer med I.D kort och bankkort etc.. Det ar nog svart att fa dom att uttala Vilde korrekt sa vi tankte att han nog blir galen som vuxen om han maste brottas med tva mellannamn dessutom
Jag har forsokt slaktforska lite och har hittat en miljard grejer pa ancestry.com men jag ar for snal for att betala sa sitter fast i letandet :P Om nasta bebis hade varit en tjej sa hade vi dopt henne till Ingrid Birgit. Ingrid for att det ar sa fint och Birgit efter min mormor.. Far spara det till 3:an och hoppas att det blir en flicka kanske.. Fast jag skulle inte ha nagot emot en tredje pojke heller