Tidsfördriv med barnen :D
Saken86 skrev 2015-02-04 15:39:48 följande:
Jag är också sjukt trött!! Vill bara sova non stop. Och äta! Har fått tillbaka monster hungern. Äta och sova och sura och fräsa och springa på toa konstant. Det är typ min vardag numer. Börjar bli så himla less :( vill bara få ut plutten och börja livet som mamma!! Känner att jag är klar med att vara gravid nu....
Gah då är vi två!! Jag gick ju över med vår 2a 15 dagar.... Sjukt jobbigt!! Nu är det 17 dagar kvar och de kan ändå bli ytterligare 15 på det i värsta fall. Blir trött bara jag tänker på det!! :( fick dock lite energi i em när jag hämtat barnen så vi målade med fingerfärger och barnen fick måla en sol och sätta sina handavtryck på magen. Så tog vi bilder på oss allihopa sen, kladdiga överallt! Haha men nu är vi badade och rena. Lilleman sover och Elin tittar på barnprogram innan läggdags :p snart är det soffläge igen!!! Och imorgon är det 16 dagar kvar.... Haha tur att jag sov 3 timmar innan vi hämtade barnen. Tackar Gud varje dag att min man skadade sig på jobbet o är sjukskriven med mig :P hehe