Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Jag har inga symptom alls denna månad så gissar att det är kört. Om ÄL var för 9dagar sedan så borde jag ha symtom tycker jag

• Vanilla ice queen
    Flisan79 skrev 2015-03-31 17:57:31 följande:
    Enligt amerikansk forskning fäste ägget vanligast runt dag 10 efter äl så än är det inte kört smile5.gif
    Tack för peppen

Börjar undra om jag inte har äl idag. Har mycket molvärk på vänster sida och behöver definitivt trosskydd! Men hade fast smiley förra söndagen. Men blinkande i fredags och lördags... Är la bara att sexa ifall att antar jag
  • Vanilla ice queen
    sweetheart80 skrev 2015-03-31 18:47:59 följande:
    eller kanske du släpper ägg Hej vilt Haha. Testerna visar ju inte om det faktiskt släpper så det kan ju vara så att det släpper senare. Lika bra att köra på hela vägen Haha. Jag är lite bitter att jag behövde åka till jobbet innan han kom hem så vi ses inte förens imorgon. Men det har inte släppt ännu enligt tempen. Tycker det är kanon att kombinera testerna med tempen. Då testerna visar att det är på gång och tempen visar att det har släppt
    Ja, fy! Tänk om det typ blir trillingar
  • Vanilla ice queen

Har semester med mina tjejer denna vecka! Så skönt! Passade på att grilla och dricka rosé på altanen idag. Förhoppningsvis dröjer det innan det blir rosé och blodigt kött nästa gång

• Vanilla ice queen
    sweetheart80 skrev 2015-03-31 18:47:59 följande:
    eller kanske du släpper ägg Hej vilt Haha. Testerna visar ju inte om det faktiskt släpper så det kan ju vara så att det släpper senare. Lika bra att köra på hela vägen Haha. Jag är lite bitter att jag behövde åka till jobbet innan han kom hem så vi ses inte förens imorgon. Men det har inte släppt ännu enligt tempen. Tycker det är kanon att kombinera testerna med tempen. Då testerna visar att det är på gång och tempen visar att det har släppt
    Detta med tempen låter ju som "the shit" ska testa det nästa månad. Sambon får gilla läget
  • Vanilla ice queen
    Carolaj83 skrev 2015-04-01 07:26:47 följande:

Ska också prova att testa tempo nästa månad om det visar neg imorgon

Har du gjort gravtest än?
  • Vanilla ice queen
    zandraa4848 skrev 2015-04-02 10:54:05 följande:

Nu börjar symtomen smyga sig på.. Ont i brösten, trött, växtvärk i livmodern och lätt illamående...

Härligt! För detta med symtom gör ju ändå att det känns mer verkligt
  • Vanilla ice queen
    Carolaj83 skrev 2015-04-02 15:16:29 följande:

Neg smile4.gif bara vänta in mens eller hoppas jag testade för tidigt men chansen känns ju minimal

Nej vad tråkigt
  • Vanilla ice queen
    sweetheart80 skrev 2015-04-02 17:19:33 följande:

Oj vad jag skrattade nyss. Sambon säger att om jag inte blir gravid denna gången så får jag sluta röka för det är inte bra för att lyckas bli gravid att röka. Det vet jag. Men då sa jag att få får han oxå sluta röka. Kollade runt på nätet och visst påverkade det spermierna negativt att röka. Och nu va han och köpte cigg och då stod det på paketet att rökningen påverkar spermierna negativt Haha. Ska jag ska minsann han oxå haha. givetvis lägger jag av när jag blir gravid men är inte lätt innan. Har inte ätit adhd medicin sen januari och det är tillräckligt tufft.

Jag slutade röka och började snusa istället i juli när jag kastade pillren. Slutade snusa när jag blev gravid men började igen när jag fick MAt. Visst ligger det i bakhuvudet att det påverkar fertiliteten men det får bli nästa steg om det inte tar sig liksom.
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?