nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
Jag har inga symptom alls denna månad så gissar att det är kört. Om ÄL var för 9dagar sedan så borde jag ha symtom tycker jag
Jag har inga symptom alls denna månad så gissar att det är kört. Om ÄL var för 9dagar sedan så borde jag ha symtom tycker jag
Var bor ni alla?
Har semester med mina tjejer denna vecka! Så skönt! Passade på att grilla och dricka rosé på altanen idag. Förhoppningsvis dröjer det innan det blir rosé och blodigt kött nästa gång
Ska också prova att testa tempo nästa månad om det visar neg imorgon
Nu börjar symtomen smyga sig på.. Ont i brösten, trött, växtvärk i livmodern och lätt illamående...
Neg bara vänta in mens eller hoppas jag testade för tidigt men chansen känns ju minimal
Oj vad jag skrattade nyss. Sambon säger att om jag inte blir gravid denna gången så får jag sluta röka för det är inte bra för att lyckas bli gravid att röka. Det vet jag. Men då sa jag att få får han oxå sluta röka. Kollade runt på nätet och visst påverkade det spermierna negativt att röka. Och nu va han och köpte cigg och då stod det på paketet att rökningen påverkar spermierna negativt Haha. Ska jag ska minsann han oxå haha. givetvis lägger jag av när jag blir gravid men är inte lätt innan. Har inte ätit adhd medicin sen januari och det är tillräckligt tufft.