Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Carolaj83 skrev 2015-03-23 16:15:12 följande:

Äl i torsdags och nu helt galna. Hade sex då men inget sen dess. Nu galna flytningar så jag måste byta trosskydd. Vita/ nästan som efter sex när all spermier kommer ut. Hemma svårt att förklara. Men vad är detta?

Du har inte ÄL nu då?
  • Vanilla ice queen

Woohoo har seriöst riktiga ägglossningssymtom Första gången efter MA där det inte är någon tvekan. Älflytning, ont och sen positiva testet igår Är dock endast på dag 12. Tror faktiskt att senaste mensen rensade ur hela kroppen på hormoner efter MAt då den var så otroligt riklig och jag hade finnar och hela balunsen

• Vanilla ice queen
    Carolaj83 skrev 2015-03-23 21:08:12 följande:

Nix i torsdags. Både enligt cb digital samt symtom. Innan vid älven var dom genomskinliga och nu vita och tjockare. Ursäkta ofräsch info.

Hahaha lugnt Men du har inte haft så förut? Låter skumt. Man kan ju ha sån flytning vid grav men tänker att om du hade ÄL i torsdags lär ju ägget inte hunnit fästa än och börja producera hcg?
  • Vanilla ice queen
    sweetheart80 skrev 2015-03-25 11:00:36 följande:

Jag har lyckats att tänka på annat än bebis denna omgången. Så grattis till mig haha. Sitter inte så ofta på fl. Dock tempar jag fortfarande så lite koll har jag. Men tycker dagarna går väldigt sakta

Gud vad skönt att tänka på något annat! Jag ska ta tag i mitt gymmande mer på allvar nu tänkte jag och tona kroppen innan sommaren Då kommer jag nog lägga fokus på det ett tag vilket känns jätteskönt! Hoppas dock på graviditet men man kan ju inte gå och fokusera på det hela tiden. Då blir man ju nuts!
  • Vanilla ice queen
    zandraa4848 skrev 2015-03-26 10:27:12 följande:

Hade ÄL i fredags enligt cb digital och jätte ömma bröstvårtor. Fortfarande ömma men inga andra symtom håller tummarna för en bäbis i födelsedags present.

Åh spännande Håller tummen
  • Vanilla ice queen

Jag fick en fast smily på dag 11 denna cykel men började testa dag 13 igen då jag tyckte det verkade så konstigt att ha ÄL så tidigt när mina cykler är 28-30dagar... Men hade älsymtom på dag 12. Idag på dag 16 fick jag en blinkande smily, då borde väll ÄL vara i antågande. Men nu blir jag orolig att jag kommer få två ägglossningar.

Hahaha jag lär ju vara den ena människa som blir mer förvirrad av ett så tydligt ÄL-test!

• Vanilla ice queen
    sweetheart80 skrev 2015-03-27 13:27:35 följande:
    Ja precis. Man blir ju knäpp. Jag kommer tillåta mig bli lite knäpp efter äl men inte förrän dess Haha. Jag har väl fokuserat på rätt mycket annat och det känns bra. Inte äl förrän nästa torsdag så än så länge är jag lugn. Sen får jag se Haha. Har bim 14 men ska inte testa före denna gången
    Låter smart att inte testa innan Jag ska inte heller hålla på att testa. Har tre test hemma och kommer kolla läget på bim-3. Brukar alltid plussa då... Får se om det blir ÄL-test i fortsättningen. Tror mer på varannan dag sex.
  • Vanilla ice queen
    zandraa4848 skrev 2015-03-27 19:00:39 följande:

Jag skall försöka hålla mig från att testa fram till Bim. ;)

När har du bim? Tycker det är svårt att hålla mig till bim då det alltid visat bim-3. Så jag kommer säkert kika på bim-3 den 6/4 Hoppas hoppas det tar sig nu
  • Vanilla ice queen

Åh vad spännande med er som har bim i dagarna! Håller tummarna för er

Jag kom på att jag har 0-koll när jag har bim. Fick fast gubbe på ÄL-testet förra söndagen (dag 11i cykeln) Tyckte det kändes lite tidigt men sexade iaf. Men testade igen i tisdags men fick tom cirkel tills i fredags då jag fick blinkande gubbe! Samma i lördags och sen var testen slut. Har verkligen noll koll. Men tänker testa runt 6/4

• Vanilla ice queen
    zandraa4848 skrev 2015-03-31 06:02:03 följande:

Wiiiii ett plus. Nu börjar nästa oros moment hoppas att de inte släpper denna gången :/ vågar inge glädjas åt de för än jag vet säkert att det inte blir ett MF... phpVv4JqT37250.jpg

Åhhhhh grattis! Vad glad jag blir
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?