Inlägg från: zandraa4848 |Visa alla inlägg
  • zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Nawifa skrev 2015-01-07 23:10:53 följande:

Hur går det för er här inne? Blir det några +? Här kom mensen i lördags :( så nu vill jag bara att den ska försvinna så vi kan få påbörja nästa försök :) dock lite svårt med en 9 månadersbebis som gärna vaknar och vill mysa i mammas och pappas säng, och ja inte bara bebisen utan även vår nyblivna femåring. Inte konstigt det tar tid att plussa denna gång :)

Jag har plussat men har nu en blödning som pågått sen i söndags så vet inte längre skall till Mvc i morgon så får vi se vag dom tror :/

Tråkigt att de inte blev nått plus men lycka till nästa ÄL :)
  • zandraa4848
    sweetheart80 skrev 2015-01-08 00:03:49 följande:

Jag har bokat tid hos Bm för att plocka ut spiralen. Så på tisdag åker den ut. Yyeeyyy. Illa att det inte fanns vid innan dess. Men men. Sen hoppas jag på att fånga ägglossningen direkt Haha. Hoppas kan man ju göra

Lycka till hoppas du plussar fort ;)
  • zandraa4848

Det gick så bra de kunde gå får jag väl ändå säga.

Vi gjorde ett ultraljud och såg att livmodern är förstorad vilket tyder på att jag bör vara gravid dom kan inte säga 100%.

Så vi utgår från att jag e de så bokade vi in ett nytt ul när jag är i vecka 12 isamband med nästa gång vi skall träffas för provtagning i och så. Så jag går på deras linje och antar att jag e de.

• zandraa4848
    lovley00 skrev 2015-01-08 23:45:18 följande:
    Lycka till i morgon.

Här går vi in på äl senast ons nästa vecka. :)
    Håller tummarna för dig och hoppas att du får plus.

Använder du ÄL-test?
  • zandraa4848
    Fyraprinsar skrev 2015-01-08 12:02:34 följande:
    Hej:) hänger gärna på här trots att vi försöker baka ett 5:e barn. Jobbigt för dig med blödning. Jag blödde och bebisen mådde bra! Denna gång släppte hon tyvärr men då hade jag super ont i magen! Man känner att det är något. Nu väntar jag på mens för att kroppen ska vara igång igen. Ska på ul idag och får mina hcg värden. Tänk vad man tänker bebis hela tiden! Jag blir tokig! Håller tummar för dig!
    De e jobbigt de här med blödningar nu verkar de som att de inte är nått och att jag e gravid har inte gjort ett vul utan bara vanligt ul. Så dom såg bara att livmodern e förstorad så som den skall vara i vecka 6.

Men jag har inte haft ont eller någon större blödning och känner mig gravid.

Så nu håller jag tummarna för dig med :)
  • zandraa4848
    sweetheart80 skrev 2015-01-08 00:03:49 följande:

Jag har bokat tid hos Bm för att plocka ut spiralen. Så på tisdag åker den ut. Yyeeyyy. Illa att det inte fanns vid innan dess. Men men. Sen hoppas jag på att fånga ägglossningen direkt Haha. Hoppas kan man ju göra

Så spännande hoppas du får plus fort. :)
  • zandraa4848

De e detta dom e så underligt. För jag har fortfarande mina symtom kvar. Jag mår illa har molvärk och öma svullna bröst och känner mig typ gravid. Och jag har inte haft nån mer blödning sen i torsdags.

• zandraa4848
    lovley00 skrev 2015-01-13 11:14:12 följande:
    Men får du negativt på Stickan nu? Då tycker jag du ska kontakta gyn direkt och få göra en grundligare undersökning.!

När jag fick mitt MF så fortsatte min kropp att vara gravid utan foster :( fostret dog i V. 6-7 och i v11+ upptäcktes det och v13 fick jag tabletter för att starta MF.
    Ja ringde nu men dom ge stängt så får avvakta tills imorgon.
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?