Inlägg från: zandraa4848 |Visa alla inlägg
  • zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

sweetheart80 skrev 2015-01-13 15:15:30 följande:

Hej. Idag har jag varit och plockat ut spiralen. Hade ont i ena äggstocken igår och Bm sa att det är nog på gång Vad hon kunde se. Va lite öppet men inte riktigt ägglossnings flytning ännu så va bara att köra på nu sa hon. Och att jag som haft väldigt lätt innan att bli gravid kunde mycket väl bli gravid redan denna ägglossningen som är på gång. Kom ju på att jag blött lite ibland vissa månader så kroppen är igång. Spännande detta. Har aldrig planerat grav innan utan det har liksom bara blivit när jag tänkt att vi kör en gång utan skydd. Haha

Håller tummarna för er :)
  • zandraa4848

Har testat mig igen och negativt igen så jag tror på de nu men skall ändå till gyn på onsdag.

Så nu skall jag få min kropp att komma igång igen och sen försöker vi på nytt.

• zandraa4848

Tre dagar till offentligt besked sen om de e som jag tror får gärna mensen komma så vi kan börja igen...

• zandraa4848
    SandraS23 skrev 2015-01-18 17:35:49 följande:

Hej. Just nu väntar jag inga barn men jag har två underbara flickor. Den äldsta fyller snart 3 och den minsta blir 6 månader nu den 20 januari. Jag och min man har redan från början bestämt att vi vill ha 3-4 barn och situationen är sådan nu att efter min föräldraledighet är jag arbetslös min man har fast jobb. i januari nästa år är min minsta 18 månader, en råd fråga nu ska vi köra på och skaffa alla barn vi vill ha innan jag söker jobb och måste jobba för att få fast och sedan ett tag efter det och åren går eller ska vi vänta? Ni som har rätt tätt emellan era barn hur var det? Hoppas mitt inlägg är okej här :)

Jag hade satsat på en till direkt jag har 1år och 3 dagar mellan mina tjejer och dom har så Hilma kul ihop. Sen hök jag på att förlora jobbet när i den vevan. Jag blev varslad om uppsägning men eftersom jag va föräldraledig så lyckades jag behålla jobbet. Så mitt råd e att köra på direkt.

Lycka till
  • zandraa4848

De va ett missfall :'(

Så nu tar vi nya tag och hoppas på att de tar sig snart har de inte gjort de till mars så tar vi en paus vi vill inte ha ett december barn. ;)

Men typiskt nog såg dom att jag har ägglossning i morgon typ och min man jobbar helg i Norge vilket typ aldrig händer annars......

• zandraa4848
    sweetheart80 skrev 2015-01-24 15:46:51 följande:

Hej. Nu har jag annonsen blivit skengravid å det grövsta eller så kommer det vissa ett plus nästa vecka. Min sambo va borta 3dagar denna veckan och när han kom hem fick han en chock. Tydligen mina bröst ökat rejält. Jag sa att han överdrev. Men jag har implantat och har inte haft egen bröstvävnad over implantaten men nu hade jag det. Blev chockad själv. Nu har jag ju helt plötsligt fått tillbaka min bröstvävnad och fett i brösten. Så antingen har kroppen fått slaget totalt eller så finns det en orsak. Haha. Har aldrig haft innan. Gjorde min op för snart 8år sen efter ammat 3barn och brösten försvann och bara blev skinn. Men nu har jag fått tillbaka. Jisses vad glad jag blev. Minns ju inte hur det kändes Haha

Spännande håller tummarna för dig och hoppas du får ett plus :)
  • zandraa4848

Har Bim nästa vecka känns inte som jag har några förväntningar på denna månaden men klart man hoppas ;)

• zandraa4848

Hur går de för alla. Hur långt har ni gravida kommit? När har ni ÄL eller Bim?

Själv har jag Bim på onsdag :)

• zandraa4848
    kokos skrev 2015-02-02 12:01:14 följande:

Jag går in i vecka 18 på torsdag. Det går sjukt fort!!

Å va spännande har du varit på ultraljudet än? :)

Hur känner du dig? Har du blivit stor fort denna gången?
  • zandraa4848
    Vanilla ice queen skrev 2015-02-02 13:20:54 följande:

Nu är jag lite äcklig och sparar gravtest för att jämföra. Men vill höra vad ni tror (man blir ju helt besatt att försöka få kontroll över sin kropp igen). Den övre testet är från i går morse med morgonurin och det nedre är från i dag runt 10 (inte morgonurin). Tycker att det nedre borde minskat i styrka. Känner mig inte gravid och även om jag skulle känna mig gravid så säger ju det inget alls för jag har ju uppenbarligen hcg i kroppen i vilket fall. Tycker det vore smått otroligt att jag skulle vara gravid igen redan och tiden får väll utvisa men visst ser det ut som det nedre är starkare? phpmd2EWW76582.jpg

Va konstigt.

Den nedre e tydligare. Men jag förstår va du menar med att inte ha kontroll över sin kropp hur jobbigt som helst :/ hoppas du får svar snart annars får dom kanske göra ett vul och kolla.
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?