Inlägg från: zandraa4848 |Visa alla inlägg
  • zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Glad påsk :)

Vi har inte pratat om namn än men jag gillar

Lexi som tjejnamn får se om min man gillar de oxå. Killnamn har jag inte tänkt på än när den minsta kom hade vi

Loke som förslag. Vi kommer nog prata om de efter ul.

• zandraa4848

Adhd och hormon påslag ingen bra idé. Känner mig as arg på allt och alla idag. Även chefen kom i skottlinjen. Får se hur länge de e hållbart att inte berätta för honom.....

• zandraa4848
    sweetheart80 skrev 2015-04-08 10:35:22 följande:
    Haha. Jag vet att det är Haha. Hoppas på att kunna hålla min adhd under någorlunda kontroll Haha,
    Haha de hoppades jag med på men de verkar i te börja bra haha
  • zandraa4848
    Carolaj83 skrev 2015-04-08 13:55:05 följande:

Zandra när är bf för dig?

Bf blir 9 december dan innan jag fyller år haha
  • zandraa4848
    Vanilla ice queen skrev 2015-04-08 14:08:00 följande:
    Hahaha vi är alltså ännu en till med adhd här inne smile2.gif Vilket sammanträffande! Eller så måste man ha adhd för att ha energin att ta hand om fyra barn smile1.gif Då är det förvisso mer logiskt smile1.gif

Prata med chefen om du känner att du skulle må bra av det. Annars får han nog full förståelse när du väl berättar så småningom smile1.gif
    Japp haha chefen vet att jag har mitt temperament och adhd så jag skall väl kunna skylla på de ett tag till eller fram till alla oförklarliga utbrott iaf haha

Haha jag tror att man behöver ha de iaf om man har barn med adhd oxå haha
  • zandraa4848
    sweetheart80 skrev 2015-04-08 15:14:17 följande:
    Jag har oxå ett barn med adhd och minsta är starkt misstänkt adhd och min sambo har oxå adhd så vi gissar att vi får ett bokstavsbarn Haha.
    Min äldsta har adhd och min mellersta har misstänkt adhd. Men inte min minsta. De roliga i detta är att dom två sista är födda sent och den minsta 10dagar tidigt. Sammanträffande??? Haha
  • zandraa4848
    Vanilla ice queen skrev 2015-04-08 15:23:58 följande:
    Vad jobbar du med? Skönt att chefen vet om adhdn smile1.gif Min chef vet om adhdn och att jag var gravid och fick MA och älskar min arbetsplats för att vi kan vara så öppna med varandra i personalen smile1.gif
    Jag jobbar som truckförare och montör på en fabrik. Samma här de e skönt att kunna prata med min chef om adhd. Men han vet inte om mitt MF eller att jag är gravid nu. Jag vill vänta med att berätta tills helst v.12
  • zandraa4848
    sweetheart80 skrev 2015-04-08 20:52:30 följande:
    Min flicka som är född först har inte adhd men är hörselskadad och född 9dagar Försent

sonen i mitten har adhd och är oxå hörselskadad och född 8dagar Försent

minsta sonen misstänkt adhd har bra hörsel och född en dag tidigt.
    Visst kan man inte låta bli att undra om de har nån betydelse.
  • zandraa4848

Måste fråga jag har inte med någon av mina tidigare graviditeter känt mig så här sjukt orkeslös och blir helt slut sufier jag gör nått typ som man kan känna lite längre in i graviditeten att man behöver vila. Varför känner jag de nu?? Har oxå mycket mer växt verk i livmodern... Jag blir nyfiken på om nån av er känt så såpas tidigt innan??

• zandraa4848
    Nawifa skrev 2015-04-09 13:48:47 följande:
    Jag känner så, det är hemskt känner mig trött orkeslös och hemsk i humöret. Är i vecka 8+1 idag och här kännt såhär de senaste två veckorna. Minns att jag var trött med nr 3 men inte på den här nivån
    Nä de e helt sjukt idag kom jag inte upp ut sängen och löste inte att gå till jobbet fick jätte ångest över de med de gick inte bara tur barnen inte va hemma :( va uppe två timmar sen somnade jag i soffan 2 timmar till de händer aldrig annars. Blir nästan orolig detta kommer inte vara hållbart.
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?