Inlägg från: zandraa4848 |Visa alla inlägg
  • zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

lillabambi skrev 2014-10-22 09:05:29 följande:

Hej!

Får jag hoppa in här ?

Jag har tre barn födda 06,10 &12 sa efter 12 an att nu var vi klara men både jag och mannen är lite sugna på en 4 men inte helt hundra, vi har inte helt bestämt oss men är galet sugna ;)

Välkommen :)
  • zandraa4848
    Malvik skrev 2014-10-22 17:53:14 följande:

Välkommen "lillabambi"! smile1.gif

En vecka sen ÄL har gått, tänkte att jag skulle ta detta försök med ro och inte stressa... Hade planerat att vänta till minst BIM. +2, om jag ens skulle hinna dit. Lättare sagt än gjort! Nu sitter jag och räknar efter alla möjliga teoretiska möjligheter tillsatt testa pos vid en ev lyckad befruktning. Hopplöst! Hur sjutton ska jag klara mig ifrån att testa på BIM+2 som är om 10 dagar???? smile5.gif

Förstår precis vad du menar denna väntan e hemsk!!

Har känt lite molnande nästa mini mensvärk

Håller arna för dig och hoppas att du orkar hålla dig och att du får ett plus denna gången :)
  • zandraa4848
    nathalie85 skrev 2014-10-23 14:57:36 följande:

ciao! här är en mamma på 28 år, snart29 ;) pojke född 07,tjej -10 och kille -13. önskar mig en 4, men mannen tvekar. dock skyddar vi oss inte ;) så lever i hoppet... bim om 4 dagar, neg idag... ni som plussat, har det följt samma mönster som med tidigare grav? nr var en hoppsan av 1 gng, nr två kom på 3 försök, nr 3 på 2...men nu har jag hjärnspöken att det inte alls går lätt, haha.lika knäpp varje gång...

Välkommen hit :)

Jag e inne på andra försöker nu och hoppas på ett plus nästa vecka har Bim 29/10.

Inga direkta symtom mer än att jag känner lite molvärk bara och de brunt jag inte mellan ÄL och mens.

Symtomen dom andra gångerna har varit olika för varige graviditet. Så har lite mycket hjärnspöken hela tiden ;)

Men lycka till :)
  • zandraa4848

Bim på onsdag och inga känningar :(

Går nog beställa ÄL test oxå.

Vilka e bäst? Och vart ifrån beställer ni?

• zandraa4848

[quote=74243511][quote-nick]Malvik skrev 2014-10-27 19:06:15 följande:[/quote-nick]

zandraa4848 skrev 2014-10-27 18:01:22 följande:
    Bim på onsdag och inga känningar :( Går nog beställa ÄL test oxå. Vilka e bäst? Och vart ifrån beställer ni?
    Jag har ju BIM på torsdag, når har du tänkt att testa? Jag har egentligen i te heller haft några känningar... Hade dock ytterligare en blödning i lördags och efter det har jag haft lite ömma bröst, finnar och aningen molvärk i magen . Precis som innan mens alltså! Dock började jag tokböla idag på jobbet! egentligen helt utan anledning men kunde inte riktigt sluta... DÅ blev jag misstänksam... [/ Grattis till pluset 😃 Jag vet inte när jag skall testa vill inte ha ett negativt svar så drar på de och ser om mensen kommer annars testar jag nog på fredag kanske 😁 Jag har känt mig svullen typ spm innan mens men annars inget. Har visserligen haft olika känningar med dom andra men inga öma bröst eller nått annat 😣
  • zandraa4848

Grattis till pluset :D Jag vet inte när jag skall testa vill inte ha ett negativt svar så drar på de och ser om mensen kommer annars testar jag nog på fredag kanske :/ Jag har känt mig svullen typ spm innan mens men annars inget. Har visserligen haft olika känningar med dom andra men inga öma bröst eller nått annat :/

• zandraa4848
    lillabambi skrev 2014-10-28 14:07:54 följande:

Var tvungen att pröva nu när testen kommit ;) inte mycket för världen men kul ändå :)

phpJCGcww94283.jpg

Beställde idag med ett sånt paket med både ÄL och gravtest :)
  • zandraa4848

Ja de va verkligen snabb leverans kom igår :)

Men tyvärr va de negativt idag :/

Och Bim +1

Frustration!!!!!

• zandraa4848

Bim +3 idag och negativt. Men kom på att jag inte plussade för än efter Bim + 10 med dom andra. Så frustrerande vill ju veta nu!!

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?