Smutsiga sanningar om SD!
Ge mig alltså exempel på en permanent signatur här på FL som påstått att det är rasistiskt att vilja begränsa invandringen ytterligare.
Tyvärr kommer mitt inlägg bara bli anmält och bortaget om jag hänger ut en signatur.
Motion om registrering av invandrare är inlämnad av SDs järngosse Kent Ekeroth.
Invandrare ska registreras efter nationalitet och ursprungsnationalitet om de blivit svenska medborgare. Registreringen ska också omfatta andra generationens invandrare födda i Sverige, alltså personer med en eller båda föräldrarna födda i ett annat land än Sverige.
För närvarande lyder lagen:
?5 § Uppgifter om en person får inte behandlas enbart på grund av vad som är känt om personens ras eller etniska ursprung, politiska åsikter, religiösa eller filosofiska övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv."
Googla: Hög arbetslöshet bland somalier. Då är frågan varför sådan "rasistisk" statistik finns.
Och i liberalernas föregångsland, USA, förs sådan statisk.
Till och med forskaren, aktivisten och vänsterextremisten Tobias Hübinette ger Kent Ekeroth rätt.
twitter.com/TobiasHubinette/status/543512022290558976
Även Norge och Danmark för sådan statisk över brottslingar. Men här i Sverige ska ju brottslingar gullas med.