FDFMGA skrev 2015-04-12 15:08:14 följande:
Mm, här har du KillBills inlägg
Och det är i samband med detta inlägg du kallar mannen vars rasistiska uttalanden det länkas till för hon.
Det är ju iofs bra att du vill öva dig att diskutera men det ter sig lite besynnerligt att du skriver han i stället för hon.
Jo, jag har förstått att du i dina tankar har en helt annat samtal än det som pågår här, men det är svårt att veta att en länk du kommenterar liksom inte leder till den plats man kommer till om man klickar på länken - utan att din tanke är att man ska förstå att du håller privat monolog vid sidan om
Hursomhelst. Det är alltid intressant med exempel på hur en sverigedemokrat resonerar
Vi svenskar behöver nog lära oss förstå att sverigedemokratens kultur, inklusive debattkulturen, inte sällan kan te sig oerhört främmande för oss.
Jag tror nog att KillBill förstod vad jag menade. Men jag förstår att det var för svårt för dig att förstå vilken av länkarna från hajtsajten Expressen jag menade.
Nåja, jag tror att du förstod också vad jag menade. Men det är ju ett signum för dig och nihka att missförstå saker med flit bara för att föra meningslösa diskussioner. Det bevisar ju bara hur du själv resonerar.